رهبر معظم و مساله تعدد جوجات!

چگونه سربازان گمنام امام زمان سعی می‌کنند آمار افزایش جمعیت در آمریکا را بالا ببرند

در خبرها آمده بود که شش تن از فرزندان شهردار قم در خارج از ایران به تحصیل مشغولند. آقای سقائیان نژاد در مقام دفاع از خودش مصاحبه کرد که: «اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است و در حال حاضر همسر و تعدادی از فرزندانم در قم ساکنند».

من کنجکاوی ندارم که مگر آقای شهردار چند تا فرزند دارد که هنوز تازه «تعدادی از آنان» در قم ساکن هستند اما خوشحالم که ایشان از بیست، سی سال پیش به استقبال فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری رفته که اخیرا باز جماعت را به داشتن فرزندان بیشتر تشویق و ترغیب فرمودند.

آقای خامنه‌ای گفت که «در آمریکا خانواده‌هایی هستند که ۱۵ تا ۲۰ فرزند دارند». متقابلا آمریکای جهانخوار برای اینکه دست رهبر را خط بزند و کنفش کند اعلام کرد که «طبق آخرین آمارگیری، هر خانواده آمریکایی بطور متوسط ۱.۹ فرزند دارد».

در مقابل، مجلس خبرگان جمهوری اسلامی این آمار را واقعی ندانست چرا که تعداد بچه‌ها باید رُند (سرراست) باشد و خرده برنمی‌دارد. آیت‌الله العظمی جنتی اعلام کرد: برای تعداد بچه‌ها نمی‌شود به اعشار رفت. هیچ خانواده‌ای نمی‌تواند بگوید ما یکی و نصفی بچه داریم یا یک بچه و نُه دهم بچه داریم.

آقای خامنه‌ای هم در تائید مجلس خبرگان، در سخنرانی هفته پیش گفت: اگر هم رقم ۱.۹ درست باشد پس برای همین است که آمریکایی‌ها ناقص الخلقه‌اند، چرا که بچه دوم ۹۰ درصدی است و ده درصد کم دارد تا کامل شود.

رهبر خامنه‌ای درباره اینجور بچه‌ها گفت: بنده فکر می‌کنم بیشتر آمریکایی‌ها بچه‌های بعد از ممیزند. شما فکر کنید بچه‌ای که یک رقم بعد از ممیز باشد، چه جور آمریکایی‌ای می‌تواند باشد؟ (الله اکبر حاضران) حتی اگر ممیز ۹ باشد، این چه جور آدمی می‌تواند باشد؟ (خنده حاضران) یک آدمی با جسم ناقص. (گریه حاضران!)

گفته می‌شود پس از فرمایشات رهبری درباره خانواده‌های ده پانزده فرزندی در آمریکا، سربازان گمنام امام زمان مخفی در ایالات متحده موفق شده‌اند یک آمریکایی از طایفه مورمِن‌ها را که پنج شش تا فرزند دارد، شناسایی و دستگیر کنند. به دستور رهبری قرار است بودجه کافی در اختیار این آمریکایی قرار بگیرد تا در ازدیاد فرزند بکوشد و آمار زاد و ولد آمریکا را بالا ببرد.

خوشبختانه چون رسم چند همسری در میان مورمِن‌ها رایج بوده، قرار است از بودجه بنیاد شهید هزینه کافی برای ازدواج مجدد و دوجدد و سُجدد و الی آخر ...... در اختیار نامبرده قرار بگیرد. (البته اسم نامبرده هنوز فاش نشده.)

قرار است برادران امنیتی سپاه نیز چند تن از پرستوهایی که در اختیار دارند، به عنوان خارج از خدمت (نه با ماموریت پرستویی) برای نامبرده بفرستند به خاطر جوجه کشی، اما چیزی که هست، چون مطابق قوانین ترامپی، ایرانی‌ها را به آمریکا راه نمی‌دهند، قرار شده داماد انتخابی به هزینه بنیاد مستضعفان به تهران آمده پس از حامله کردن پرستوها به آمریکا برگردد.

خبرنگار ما می‌افزاید در پی فرمایشات اخیر رهبری در مورد لزوم افزایش جمعیت، به دستور مستقیم وزیر بهداری قرار شده تمام داروخانه‌های میهن اسلامی، نوک کاپوت و سر کاندوم‌های خود را سوراخ کرده و بعد در اختیار مشتری قرار دهند. در همین راستا دیروز ماموران بسیج و منکرات چند قاچاق فروش را که در خیابان شهید لاجوردی کاپوت سوراخ نشده در اختیار خریداران می‌گذاشتند، دستگیر کردند. وکیل مدافع قاچاقچیان به خبرنگار ما گفت که ماموران پس از سوراخ کردن کاپوت‌های آنان، آزادشان کرده‌اند.

در حال حاضر دولت جمهوری اسلامی برای آوردن فرزند، به والدین سکه جایزه می‌دهد. برای فرزند اول نیم سکه، فرزند دوم یک سکه، و فرزند سوم یک و نیم. یعنی هرچه تعداد فرزندان بالا برود تعداد سکه‌ها بطور تصاعدی زیاد می‌شود. گفته می‌شود مجتبی خامنه‌ای هم به خاطر دریافت یکی از همین سکه‌ها، بچه یک میلیون پوندی خود را در لندن به دنیا آورد.

حجت الاسلام باقر موسوی خامنه که سه چهار سال پیش در شکم مادر به لندن رفته بود، به همراه دایه و مادر و مادربزرگ و پرستارهای مادرش و ماموران محافظ، صحیح و سلامت به تهران بازگشت. البته این حرفی است که مخالفان رژیم می‌زنند در حالیکه جد مادری حجت الاسلام باقر، شخصی به نام حداد عادل این را تکذیب می‌کند و مسقط الراس آقا باقر را «یکی از بیمارستان‌های تهران» اعلام می‌کند.

این توضیح کوبنده و روشنگر مشخص می‌کند که عالیجناب باقر در «دو تا» از بیمارستان‌های تهران – یا بیشتر – به دنیا نیامده و فتط در «یکی» از بیمارستان‌های تهران به دنیا آمده است. نام این یکی را هم اعلام نکرده‌اند، تا مشت محکمی باشد به دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی و آمریکای جهانخوار.

حالا که از مطلب اصلی دور افتادیم این را هم بگویم که تا این لحظه هیچ روایتی از لحظه به دنیا آمدن حجت الاسلام باقر در دست نیست و هنوزهیچ شاهد عادل و روحانی فاضلی اعلام نکرده که نوه عظمی در لحظه به دنیا آمدن، نام کدام امام را فریاد زده است.

از روزی که آیت‌الله العظمی سعیدی برای جماعت زیادی از بالای منبر فاش کرد که حضرت آقای خامنه‌ای تا دنیا آمده فریاد یاعلی سر داده («یا علی گفتن علی خامنه‌ای» – یوتیوب) و آقای خامنه‌ای نه به روشنی و نه به کنایه تا به حال آن را تکذیب نکرده، امت حزب‌الله کنجکاوند ببینند حضرت آیت‌الله العظما باقر خامنه‌ای – رهبر موروثی چهل سال بعد – به محض دنیا آمدن، آیا یاعلی گفته؟ یاحسین گفته؟ یا شروع کرده به سینه زدن و زنجیر زدن.

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه