بهترین تیم فوتبال جهان شکل گرفت؛ مسی به پی‌اس‌جی پیوست

هواداران فوتبال در فرانسه به‌خصوص طرفداران پی‌اس‌جی از بامداد دوشنبه در فرودگاه و نیز ورودی ورزشگاه آمدن او را انتظار می‌کشیدند

لیونل مسی، ستاره بی‌بدیل دنیای فوتبال - sitedana.ir

بالاخره انتظار چند روزه هواداران فوتبال و عاشقان لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بی‌بدیل دنیای فوتبال، به پایان رسید و هنگامی که او خانه‌اش در بارسلونا را به مقصد فرودگاه این شهر ترک کرد، همگی دریافتند که دیگر او را با پیراهن بارسلونا نخواهند دید و او راهی پاریس است.

ابتدا قرار بود که مسی روز دوشنبه (۱۸ مرداد) به پاریس سفر کند اما بعدا مشخص شد خورخه مسی، پدر او که مدیر برنامه‌های لئو نیز هست، در حال بررسی مفاد قرارداد است و تا تایید نشدن آن، لئو به پاریس سفر نخواهد کرد. این در حالی بود که هواداران فوتبال در فرانسه به‌خصوص طرفداران پی‌اس‌جی از بامداد دوشنبه در فرودگاه و نیز ورودی ورزشگاه آمدن او را انتظار می‌کشیدند. بعدا در ویدیویی که منتشر شد، مشخص شد که او به همراه دوست صمیمی خود لوییز سوارز در ویلای خود در حال شنا است.

در نهایت مسی یک روز دیرتر به پاریس رفت و سه‌شنبه ظهر (۱۹ مرداد) به وقت محلی سفر تازه‌ خود به سوی زندگی جدید را آغاز کرد و همراه همسر و سه پسر خردسالش به پاریس قدم گذاشت و مورد استقبال پرشور هواداران فوتبال قرار گرفت. او ابتدا از فرودگاه با اسکورتی ویژه به هتل محل اقامت خود و سپس  بیمارستان و درمانگاه تخصصی باشگاه پاری‌ سن‌ژرمن رفت و پس از پشت سر گذاشتن آزمون‌های پزشکی، برای امضای قرارداد رسمی راهی ورزشگاه پارک دو پرنس و باشگاه پاری سن‌ژرمن شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در آنجا با چند تن از بازیکنان صاحب‌نام و تازه جذب‌شده باشگاه همچون اشرف حکیمی و واینالدوم هم دیدار کرد و ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه و پوچتینو، سرمربی تیم پی‌اس‌جی هم به استقبال او رفتند؛ صحنه‌ای که شاید هیچ یک از طرفداران فوتبال نمی‌توانستند آن را تصور کنند. اینکه مسی روزی در تیمی غیر از بارسلونا بازی کند اما این اتفاق حالا رخ داده و او با قراردادی دوساله و با دستمزد سالیانه ۳۵ میلیون یورو، با بند تمدید یک ساله، به پی‌اس‌جی پیوسته است.

نیمار به مسی پیراهن شماره ۱۰ را پیشنهاد کرد اما او نپذیرفت و قرار است به یاد دوران جوانی خود در بارسلونا که پیراهن شماره ۳۰ به تن می‌کرد، اینجا هم با این شماره در رقابت‌ها ظاهر شود. مسی پس از امضای قرارداد گفت: «من بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدیدی از دوران حرفه‌ایم در پاریسم. من و باشگاه هردو جاه‌طلبیم و نگاهمان به آینده است. خوشحالم که هر دو یک هدف را دنبال می‌کنیم و این هماهنگی ما را به موفقیت می‌رساند. من می‌دانم بازیکنان و کادر فنی اینجا چقدر بااستعدادند. مصممم در کنار آن‌ها ترکیبی عالی برای باشگاه و هواداران بسازم. با اشتیاق منتظر ورود به زمین پارک دو پرنسم.»

به این ترتیب حالا می‌توان گفت لقب تیم کهکشانی‌ها که سال‌ها به رئال مادرید تعلق داشت، به تیم دیگری منتقل شده است و باید پاری‌ سن‌ژرمن را کهکشانی‌ترین تیم دنیا بنامیم زیرا ستارگانی مانند نیمار، دی ماریا، امباپه، واینالدوم، حکیمی، وراتی، دوناروما و سرخیو راموس در کنار مسی درخشندگی ویژه‌ای پدید خواهند آورد و بدون شک هواداران فوتبال بی‌صبرانه تماشای نمایش این بازیکنان در کنار یکدیگر را انتظار می‌کشند.

بیشتر از فوتبال