مگان مارکل ویدیویی از مجموعه پوشاک خود به اشتراک گذاشت

حامی سلطنتی خیریه «اسمارت ورکس»

STR / POOL / AFP

دوشس ساسکس یک فیلم کوتاه از خط لباس جدید خود با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. 

ماه گذشته، مگان اعلام کرد که برای کمک به خیریه «اسمارت ورکس» که در سبک لباس زنان فعالیت می‌کند، یک مجموعه لباس معرفی می‌کند. او حامی سلطنتی این خیریه است.

این مجموعه که با همکاری برندهای مارک اند اسپنسر، جیگسا، جان لویس اند پارتنرز و طراح مد، میشا نونو، تولید شده است، شامل لباس کارهای شیک است که اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

روز چهارشنبه، دوشس فیلمی از پشت صحنه عکاسی از این مجموعه لباس جدید را در حساب اینستاگرام مشترک خود و همسرش، دوک ساسکس، به اشتراک گذاشت.

در کلیپ‌های این ویدیو، مگان یک شلوار جین به رنگ آبی تیره، یک پیراهن راه راه آبی و سفید گشاد و کفش پاشنه‌بلند به رنگ پوست پوشیده است.

دوشس همچنین با چند زن که در کار عکاسی شرکت کرده‌اند خوش و بش می‌کند، با عکاس گپ می‌زند و پس از دیدن عکس‌های گرفته شده در آن روز برای آنها دست می‌زند و آنها را تحسین می‌کند.

در این ویدیوها، که همراه با تک‌آهنگ بیل ویترز به اسم «روز دوست داشتنی» پخش می‌شود، یک مدل در ژاکت و شلوار مشکی در مقابل دوشس ژست می‌گیرد، در حالی که عکاسی دیگر از سبک سلطنتی لباس زنی که پیراهن آبی با آستین کوتاه پوشیده شده است عکس می‌گیرد.

در پی‌نوشت این پست‌ها نوشته شده «پروژه ابتکاری دیگری برای حمایت از خیریه «اسمارت ورکس» که لباس کار لازم را برای زنانی که وارد بازار کار می‌شوند تامین می‌کند. به زودی...»

اسمارت ورکس برای مصاحبه شغلی، خدمات ظاهرآرایی و آموزشی به زنان بیکار ارائه می‌دهد.

مگان در مقاله‌ای در شماره ماه سپتامبر مجله ووگ بریتانیا، که او ویراستار مهمان آن بود، توضیح داد که بسیاری از برندهایی که با آنها در مورد این مجموعه همکاری می کند، موافقت کرده‌اند که از روش یک به یک استفاده کنند، به این معنی که از هر دو قلم جنسی که مشتری‌ها از این مجموعه می‌خرند، یکی به خیریه اهدا خواهد شد.

دوشس ۳۸ ساله افزود: «این نه تنها به ما اجازه می‌دهد تا بخشی از داستان یکدیگر باشیم، بلکه به ما یادآوری می کند که همه با هم در آن سهیم هستیم».

مگان در ماه ژانویه حامی سلطنتی «اسمارت ورکس» شد و اواخر ماه جاری از دفتر این سازمان بازدید کرد تا در زمینه سبک لباس و آرایش به برخی از مشتریان این خیریه کمک کند.

یکی از مشتری‌ها به اسم سارا در مورد این دیدار گفت: «تجربه بسیار زیبایی بود. من عاشق رنگم و آنها لباس‌هایی را پیدا کردند که واقعا معرف من است. این کار آنها باعث شد دوباره احساس کنم خودم هستم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی