کلویی: کالری‌های تعطیلات به حساب نمی‌آید!

انتقاد از کلویی کارداشیان به دلیل توییت یک شوخی با دخترش

AFP

از کلویی کارداشیان به دلیل دخالت دادن دختر یک ساله‌اش در جوکی درباره شمارش کالری انتقاد شده است. این ستاره برنامه تلویزیونی عکس‌های فرزندش، ترو، را در کنار خواهرزاده‌اش، شیکاگو وست، دختر کیم کارداشیان و کاینه وست، توئیت کرد.

عکس دو کودک را در جریان گذراندن تعطیلات در باهاماس در حال خوردن چیپس و نوشیدن آب نشان می‌داد.

کارداشیان در زیرنویس این تصاویر گفت:«شی: شنیدم مامان می‌گوید کالری‌ها در تعطیلات به حساب نمی‌آید.  ترو: دوباره به من نگو»

در حالی که توئیت بیش از ۱۲هزار بار به اشتراک گذاشته شده و ۱۵۰ هزار«مورد پسند» دریافت کرده، هزاران نفر در برابر این موضوع جبهه گرفته‌اند و در پست‌های خود کارداشیان را متهم کرده‌اند که بچه‌ها را در فرهنگ غذا درگیر می‌کند.

یکی توئیت کرد:«آیا تو فرهنگ غذا را به نوزاد خودت نیز معرفی می‌کنی؟ اینکار را نکن!»

دیگری افزود:«لازم نیست کالری‌ها و بچه‌ها در یک جمله باشند، حتی اگر جوک باشد».

دیگران جوک را «غیرعادی» و«ترسناک » توصیف کردند.

این اظهار نظرها در پی انتقادهایی برسر یک خودرو اسباب بازی بنتلی که کارداشیان برای ترو خرید، عنوان می‌شود.

در ماه ژوئیه، این هنرمند مشهور ۳۵ ساله ویدیویی از کودک یک ساله را که با خودرو کوچک بازی می‌کرد در اینستاگرام، همراه با زیرنویس «به من با او خیلی خوش می گذرد» پست کرد.

ویدیوی کوتاه موجب شد مردم کارداشیان را برای «اصراف کاری» سرزنش کنند، یکی نوشت:«من واقعا داستان خانواده شما را دوست داشتم و حالا در حالی که این همه پول را در مادیات بی ارزش صرف می‌کنی، نگاه نمی‌کنم. خیلی بد است».

کارداشیان به انتقاد پاسخ داد:«می‌دانی، این یک بنتلی واقعی نیست؟ اسباب بازی است، دلیلی وجود ندارد که از دیدن  بچه‌ای در یک اتومبیل اسباب بازی ناراحت شد. به هر حال، متاسفم که چنین احساسی داری، اما امیدوارم آخر هفته بسیار خوبی داشته باشی! روی چیزهایی که خوشحالت می‌کند تمرکز کن! لبخند بزن».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی