سولسشر منتظر بازیکنان جدید یونایتد است

در حالی که باشگاه منچستریونایتد پیش از این از جذب جیدون سانچو خبر داده بود، به نظر می‌رسد که این انتقال هنوز کاملا نهایی نشده است

سولسشر سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد - Oli SCARFF / AFP

منچستریونایتد خود را برای شروعی قدرتمند در فصل آینده آماده می‌کند و در همین راستا شاگردان اوله گونار سولسشر امروز در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف دربی کانتی رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود شیاطین سرخ پایان یافت.

در واقع باید گفت این بازی تقابل دو بازیکن سابق یونایتد با یکدیگر در کسوت مربی بود. وین رونی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد به حساب می‌آید، هدایت تیم فوتبال دربی کانتی را به عهده دارد. او از سال گذشته هدایت این تیم حاضر در لیگ یک انگلستان یا «چمپیون‌شیپ» را برعهده گرفته است.

سرمربی یونایتد در این باره گفت: «اولین بازی همیشه دشوار است و این نخستین محک ما در زمین بزرگ بود. کمی طول کشید که به شرایط عادت کنیم اما بسیاری از بازیکنان جوان فرصت حضور در کنار بازیکنان اصلی تیم را به دست آوردند که این اتفاق خوبی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در حالی که باشگاه منچستریونایتد پیش از این از جذب جیدون سانچو خبر داده بود، به نظر می‌رسد که این انتقال هنوز کاملا نهایی نشده است. با این حال احتمالا  سانچو‌ در هفته آینده و بعد از گذراندن آزمون‌های پزشکی، رسما به عنوان خرید جدید شیاطین سرخ معرفی شود. سولسشر نیز نسبت به این موضوع چنین واکنش نشان داده است: «مسئولان باشگاه باید سریع‌تر این کارهای اداری را انجام دهند تا بتوانم در بازی‌های تدارکاتی از این بازیکن استفاده کنم.» سولشر اذعان داشت: «فعلا  نمی‌توانم در مورد سانچو نظری بدهم. هر وقت او را در اختیار داشتم آن زمان می‌توانم با خیال راحت در موردش صحبت کنم.»

در روزهای گذشته خبری هم مبنی بر نهایی شدن قرار داد رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، با منچستریونایتد منتشر شده است. سولشر در این زمینه ابراز بی‌اطلاعی کرده و معتقد است تا یونایتد به صورت رسمی با بازیکنی قرارداد امضا نکرده باشد، او نمی‌تواند در مورد حضورش صحبت کند. مشخص است که واران حاضر نشده است قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و دوست دارد در لیگ انگلستان بازی کند. واران رابطه کاری خوبی با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، دارد و امیدوار است دوستانه از این باشگاه جدا شود.

منچستریونایتد مدتی است که این بازیکن فرانسوی را زیرنظر دارد چرا که آن‌ها در قلب دفاع خود به دنبال شریک و زوج جدیدی برای هری مگوایر، کاپیتان باشگاه‌اند و این دو در کنار هم می‌توانند مشکلات خط دفاعی یونایتد را برطرف کنند؛ اما جسی لینگارد هافبک یونایتد که کمتر در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت و سال گذشته نیز تقریبا به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده بود، در نیم فصل به صورت قرضی راهی تیم فوتبال وستهام شد. عملکرد او با انتقادهای فراوانی روبه‌رو بود و بسیاری اعتقاد داشتند که این بازیکن در حد و اندازه‌های تیمی مثل منچستریونایتد نیست اما او با درخشش در تیم وستهام نظرها را به خود جلب کرد و با بازی‌های درخشان به یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شد. او پس از پایان این دوره به یونایتد بازگشته و سولسشر اعلام کرده است که در برنامه‌های او برای فصل آینده جای خواهد داشت. باشگاه یونایتد این را هم اعلام کرده است که تنها در صورت دریافت پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی حاضر به فروش او خواهد بود.

بیشتر از فوتبال