نامداران خوش‌پوش دنیا در جمع تماشاگران بازی انگلستان و ایتالیا

نوعروس و تازه داماد ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ هم در میان تماشاگران جایگاه ویژه

دیوید بکهام، کیت ماس و تام کروز نیز برای تشویق تیم انگلستان در میان تماشاگران نشسته بودند- CARL RECINE / POOL / AFP

یکشنبه شب در دیدار نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم فوتبال ایتالیا در ورزشگاه ومبلی لندن تیم فوتبال انگلستان را شکست داد.

در بیش از نیم قرن گذشته فوتبال انگلستان هیچ‌گاه جام قهرمانی این رقابت‌ها را به خانه نبرده است اما این دلیل نمی‌شود که هواداران از ته دل تیمشان را تشویق نکنند. انگلیسی‌ها بعد از یک سال و نیم خانه‌نشینی که همسایه نمی‌توانست به دیدن همسایه برود، با تماشای مسابقات ورزشی به استقبال یک تابستان فراموش‌نشدنی می‌روند؛ هر چند برد انگلستان جزو این خاطرات نخواهد بود.

در مسابقه یکشنبه‌شب تیم‌های فوتبال ایتالیا و انگلستان، نخست‌وزیر بریتانیا بوریس جانسون و همسرش، تازه‌عروس و داماد ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ هم در بین تماشاگران جایگاه ویژه حضور داشتند.

کمی آن‌طرف‌تر، خانواده سلطنتی کمبریج‌های جوان نشسته بودند؛ شاهزاده ویلیام، دوشس کمبریج و پسرشان شاهزاده جورج. کیت میدلتون که چند روز قبل جام برنده فینال تنیس ویمبلدون را به تنیس‌باز استرالیایی داد، این بار نتوانست به همراه همسرش که از هواداران سرسخت فوتبال است، بالا بردن جام به دست بازیکنان انگلیسی را شاهد باشد.

دیوید بکهام همراه کیت ماس، مدل مشهور خوش‌پوشی و تام کروز هم برای تشویق تیم انگلستان به آنجا آمده و در میان تماشاگران نشسته بودند.

بازی در وقت عادی ۹۰ دقیقه‌ای و دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای، مساوی شد و کار به ضربات پنالتی کشید و در نهایت تیم ایتالیا با سه گل تیم فوتبال انگلستان را شکست داد و هواداران تیم انگلستان را مغموم و ناامید روانه خانه کرد؛ هرچند مردی که بالاتنه برهنه وسط زمین دوید، شاید دیرتر از بقیه به خانه فرستاده شود.

بیشتر از فوتبال