دوک و دوشس کمبریج به تماشای مسابقه نهایی تنیس زنان رفتند

اشلی بارتی، زن شماره یک تنیس جهان، قهرمان شد

کیت میدلتون با پایان قرنطینه خانگی توانست به همراه همسرش و به نیابت از ملکه، به تماشای بازی نهایی زنان در ویمبلدون، برود. او ویدئوی کوتاهی از دیدارصمیمانه با تیم دونفره صندلی چرخدار مردان منتشر کرد.

شاهزاده ویلیام و دوشس کمبریج، روز شنبه آخر هفته را با حضور در فینال تنیس زنان در ویمبلدون آغاز کردند، درحالی‌که اشلی بارتی استرالیایی به مصاف کارولینا پلیسکوا از جمهوری چک رفت و برنده شد.

دوشس کمبریج یک پیراهن سبزرنگ و همسرش یکدست کت‌وشلوار آبی را پوشیدن در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی موردعلاقه‌شان انتخاب کرده بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

زوج کیت و ویلیام به‌عنوان حامی کلوپ تنیس و کریکت تمام چمنزارهای انگلستان (All England Lawn) که هرساله میزبان مسابقات تنیس است، در ویمبلدون حضور دارد.

روز گذشته (شنبه) رقابت‌های تنیس ویمبلدون در قسمت زنان به کار خود پایان داد و اشلی بارتی، زن شماره یک تنیس جهان، موفق شد با غلبه بر نفر سیزدهم جهان یعنی پلیشکووا از چک مقام قهرمانی را به دست آورد.

هفته گذشته کاخ کنزینگتون اعلام کرد که دوشس کمبریج با اینکه علائم بیماری از خود نشان نداده است اما پس از تماس با کسی که آزمایش کووید-۱۹مثبت است، مطابق قانون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

قبل از قرنطینه، کیت میدلتون در دوم جولای هم برای تماشای مسابقات تنیس و بازدید از موزه به ویمبلدون رفته بود. این اولین مسابقات برگزارشده بعد از شیوع کرونا در انگلستان است. این کشور به‌تازگی محدودیت‌های اجتماعی مربوط به کرونا را تا حد زیادی برداشته است.

بیشتر از زندگی