راموس به دنبال افتخارات جدید با پیراهن پاری سن ژرمن

راموس در باشگاه رئال روزهای درخشانی داشت و جای خالی او در خط دفاع مادرید در این فصل احساس خواهد شد

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان پیشین تیم رئال مادرید راهی پاری سن ژرمن شد - tasnimnews

سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان پیشین تیم رئال مادرید، راهی فرانسه و تیم فوتبال پاری سن ژرمن شد. راموس که شانزده سال در تیم رئال به تمامی عناوین ممکن از جمله چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اسپانیا و قهرمانی در رقابت‌های باشگاه‌های جهان دست یافته بود سر اختلافی که با پرز، رئیس باشگاه رئال، در مورد مدت‌زمان تمدید قراردادش به وجود آمد مجبور به ترک پرافتخارترین باشگاه اروپا شد.

راموس سه روز پیش وارد شهر پاریس شد و پس از پشت سر گذاشتن موفق آزمایش‌های پزشکی، قرارداد خود را با این باشگاه ثروتمند پاریسی امضا کرد. قرارداد سرخیو راموس با پی‌اس‌جی دو ساله تا سال ۲۰۲۳ است. او قرار است برای حضور دو ساله خود مبلغ ۱۵ میلیون یورو دریافت کند و شماره ۴ همیشگی خود را که خاطرات زیادی با آن دارد بر تن خواهد کرد.

پیش از نیز صحبت‌های مبنی بر پیوستن او به منچستریونایتد نیز شده بود اما مسئولان منچستریونایتد حاضر بودند که فقط برای یک فصل با او قرارداد امضا کنند و در انتهای فصل در صورت صلاح‌دید قرارداد او تمدید شود که این موضوع با خواسته‌های راموس متفاوت بود و او ترجیح داد تا سال‌های پایانی فوتبالش را در پی‌اس‌جی سپری کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

راموس ۳۵ ساله پس از انجام آزمایش‌های پزشکی با پوچتینو، سرمربی پی‌اس‌جی، نیز دیدار کرد و او ضمن خوش‌آمدگویی به راموس ابراز امیدواری کرد که امسال در مسابقات با حضور او خط دفاعی مستحکمی در کنار مارکینیوش شکل خواهد گرفت.

او پس از انتقال به پی‌اس‌جی گفت: «بسیار افتخار می‌کنم که بخشی از این پروژه بزرگ هستم و با تعداد زیادی بازیکن بزرگ در این تیم حضور دارم. پاری‌ سن ژرمن باشگاهی است که پیشتر خود را در بالاترین سطح ثابت کرده است. من می‌خواهم به رشد و پیشرفت خود در پاریس ادامه دهم و به تیم کمک کنم که تا جایی که ممکن است جام بیشتری کسب کند.»

راموس همچنین در مورد پیراهن شماره ۴ خود گفت: «این شماره خرافاتی است که آن را بسیار دوست دارم زیرا از ابتدای فوتبالم آن را بر تن می‌کردم و همیشه در طول زندگی با من همراه بوده و برایم خوش‌شانسی آورده است. در حال حاضر این شماره به عنوان بخشی از حرفه من شناخته می‌شود و برای من یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که می‌توانم در تیم بزرگی مانند پاری‌ سن ژرمن این شماره را بر تن کنم.»

بدون شک راموس در باشگاه رئال روزهای درخشانی داشت و جای خالی او در خط دفاع مادرید در این فصل احساس خواهد شد. این سومین خرید موفق پی‌اس‌جی پیش از شروع جدید این فصل از رقابت‌ها است، آن‌ها پیش از این واینالدوم و به تازگی نیز اشرف حکیمی را به خدمت گرفته‌اند و گفته می‌شود سران باشگاه با مدیر برنامه‌های رونالدو نیز وارد صحبت‌هایی شده‌اند تا در صورت امکان او را نیز به پاریس بیاورند. همچنین قرار است در روزهای آینده قرارداد دوناروما، دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیا و باشگاه آ.ث میلان، نیز با پی‌اس‌جی نهایی شود و این دروازه‌بان جوان نیز به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد.

بیشتر از فوتبال