مسی بازی آخر لالیگا را از دست می‌دهد تا برای کوپا آمریکا استراحت کند

منچستر‌سیتی و پاری سن‌ژرمن به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن ۳۳ ساله ذکر شده‌اند

مسی در فصل جاری ۴۷ بار برای بارسلونا در رقابت‌های مختلف بازی کرد و ۳۸ گل زد - REUTERS/Pablo Morano

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی بازی آخر بارسلونا را در برابر ایبار در روز شنبه از دست خواهد داد تا پیش از شروع مسابقات کوپا آمریکا استراحت کند.

بارسلونا به مسی اجازه داد که روز جمعه تمرین نکند و بازیکن آرژانتینی حالا که بازی دیگری در لالیگا پیش رو ندارد، مسابقه با تیم سقوط کرده ایبار را از دست خواهد داد.

مسی که رکورد گلزنی بارسلونا را در دست دارد تابستان امسال با تیمی قرارداد ندارد و اگر تصمیم بگیرد که در پایان فصل از بارسلونا برود، آخرین بازی‌اش برای این تیم را هم انجام داده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مسی ماه اوت سال پیش تمایل خود به باشگاهی را که از دوران نوجوانی در آن بازی کرده اعلام کرد، و گرچه نهایتا تصمیم گرفت یک سال دیگر در نوکمپ بماند، هنوز باید با شرایط باشگاه اسپانیایی موافق کند. منچستر‌سیتی و پاری سن‌ژرمن به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن ۳۳ ساله در صورت تصمیم او به ترک بارسا ذکر شده‌اند.

کوپا آمریکا تابستان امسال از ۱۳ ژوئن تا ۱۰ ژوئیه در آرژانتین برگزار می‌شود. این مسابقات در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد. مسی هنوز در آرژانتین برنده این جام نشده است.

بارسلونا در بیانیه‌ای گفت: «لیو مسی با اجازه مربی، روز جمعه در تمرین شرکت نداشت و روز شنبه هم در بازی با ایبار شرکت نخواهد داشت.

«این مهاجم می‌تواند پس از فصلی که در آن یکی از بازیکنانی بود که بیش از همه بازی کرد، پیش از بازی‌های کوپا آمریکا استراحت کند.»

مسی در فصل جاری ۴۷ بار برای بارسلونا در رقابتهای مختلف بازی کرد و ۳۸ گل زد. با مربی‌گری رونالد کومان، این تیم جام کوپا دل ری را برد، ولی پس از آتلتیکو مادرید و رئال مادرید که شنبه برای قهرمانی مسابقه می‌دهند، سوم خواهد شد.

بارسلونا همچنین در مرحله یک هشتم نهایی لینگ قهرمانان اروپا از پاری سن‌ژرمن شکست خورد و حذف شد.

© The Independent

بیشتر از فوتبال