درد دل بیل گیتس با دوستانش: بین ما هر چی بوده تمام شده

میلیاردر فناوری این روزها بیشتر وقتش را در یک باشگاه خصوصی گلف در کالیفرنیا سپری می‌کند

بیل و ملیندا در دهه ۱۹۸۰، زمانی که ملیندا مدیر تولید شرکت مایکروسافت بود -غول فناوری که آقای گیتس بنیانگذار آن بود - با هم آشنا شدند - REUTERS/Kamil Zihnioglu

بر اساس گزارش‌ها، بیل گیتس پیش از اعلام خبر جدایی از همسرش ملیندا گیتس، به دوستان گلف‌باز خود گفته بوده است که «دیگر عشقی بین ما وجود ندارد.»

زوج یاد شده اوایل ماه جاری اعلام کردند پس از نزدیک به سه دهه زندگی مشترک، از هم جدا می‌شوند. این زوج بشردوست در بیانیه‌ای که در  شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، اظهار کردند که در این مرحله از زندگی، «دیگر باور نداریم که بتوانیم به عنوان یک زوج در کنار هم رشد کنیم.»

به گزارش نیویورک پست، آقای گیتس «مدتی قبل» به دوستانش گفته بوده که ازدواجشان پایان یافته است. یک منبع به این روزنامه گفت: «بیل با دوستان نزدیک و گلف‌باز خود در این مورد صحبت کرده بود. او مدتی پیش گفته بود که دیگر بین آن‌ها عشقی وجود ندارد و مدتی‌ است که زندگی مشترکشان به پایان رسیده و زندگی‌ جداگانه‌ای دارند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گفته می‌شود که این غول فناوری میلیاردر، پس از انتشار خبر جنجالی طلاق خود، بیشتر وقتش را در یک باشگاه خصوصی گلف در کالیفرنیا سپری می‌کند.

این زوج نزدیک به ۳۰ سال زن و شوهر بودند.

در ادامه بیانیه گیتس‌ها آمده است: «ما در طول ۲۷ سال گذشته سه فرزند بی‌نظیر بزرگ کردیم و بنیادی ساختیم که در سراسر جهان به مردم کمک می‌کند تا زندگی سالم و مثمرثمری داشته باشند. ما همچنان به مأموریت خود پایبند هستیم و به همکاری در بنیاد ادامه خواهیم داد.»

آن‌ها مدیریت بنیاد بیل و ملیندا گیتس را که بزرگ‌ترین خیریه خصوصی در جهان است، ادامه خواهند داد.

بیل و ملیندا در دهه ۱۹۸۰، زمانی که ملیندا مدیر تولید شرکت مایکروسافت بود -غول فناوری که آقای گیتس بنیانگذار آن بود- با هم آشنا شدند.

روزنامه نیویورک پست همچنین گزارش داد که این طلاق برای ملیندا، به دلیل عقاید مذهبی کاتولیک رومی‌اش، به طور ویژه «سخت» بوده است.

روزنامه ایندیپندنت برای دریافت اظهارنظر‌ها با نمایندگان آقا و خانم گیتس تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی