ملیندا گیتس از دست رسانه‌ها سر به جزیره گذاشت

به دنبال اعلام خبر جدایی بیل و ملیندا گیتس، ملیندا برای اجتناب از رسانه‌ها، جزیره‌ای به مبلغ شبی ۱۳۲ هزار دلار اجاره کرده است

به گزارش نشریه فوربز، دارایی بیل گیتس، که چهارمین فرد ثروتمند جهان است، بیش از ۱۲۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود‌ـ Martin BUREAU / AFP

گفته می‌شود ملیندا گیتس برای دور شدن از مرکز توجه رسانه‌ها پس از جدایی از همسرش بیل گیتس، یک جزیره به مبلغ شبی ۱۳۲ هزار دلار را برای خود و خانواده‌اش اجاره کرده است.

این زوج، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک، اعلام کردند که ازدواج ۲۷ ساله آنان پایان یافته است. در این بیانیه آمده بود: «پس از تامل و تفکر بسیار و تلاش روی رابطه خود، تصمیم گرفته‌ایم به ازدواجمان پایان دهیم.» 

اما منابع مطلع به تی.ام.زِد گفته‌اند که این دو قصد داشتند در ماه مارس، که ملیندا جزیره کالیوینی در گرانادا را اجاره کرد، تصمیمشان را اعلام کنند. بنا بر گزارش منابع وابسته به این رسانه، قرار بر این بوده است که ملیندا و سه فرزندش همراه با شرکای زندگی آنان در این جزیره اقامت کنند؛ اما بیل گیتس به این جمع دعوت نشده بود. 

این جزیره ۳۰۰ هزار متری ۲۵ «کلبه و خانه باشکوه» دارد که فاصله‌اش از گرانادا با قایق فقط پنج دقیقه است.

این منابع در اشاره به علت تعویق اعلام جدایی ملیندا و بیل گیتس، به تی‌.ام‌.زد گفته‌اند که وکلای آن‌ها در حال «تدوین متن طلاقنامه» بودند اما ملیندا تصمیم گرفت جدایی از بیل را علنی کند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

منابع مذکور همچنین گفته‌اند که در این «جدایی غیردوستانه»، خانواده گیتس بیشتر طرف ملیندا را گرفته‌اند. 

به گزارش بلومبرگ، در روزی که تصمیم جدایی خانم و آقای گیتس اعلام شد، بنیان‌گذار مایکروسافت سهامی به مبلغ ۱.۸ میلیارد دلار به حساب خانم گیتس واریز کرد. 

به گزارش نشریه فوربز، دارایی بیل گیتس، که چهارمین فرد ثروتمند جهان است، بیش از ۱۲۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

بیل و ملیندا، که سه فرزند به نام‌های جنیفر ۲۵ساله، روری ۲۱ ساله و فیبی ۱۸ ساله دارند، بیانیه دیگری جز اعلام خبر جدایی‌شان منتشر نکرده‌اند اما دختر بزرگ آن‌ها، بیانیه‌ای را به اشتراک گذاشته و در آن خواسته است تا به حریم خصوصی خانواده که در مسیر یافتن «مرحله بعدی زندگی» است، احترام گذاشته شود.

فرزند ۲۵ ساله بیل و ملیندا در حساب کاربری اینستاگرامش نوشت: «تا این لحظه، بسیاری از شما خبر جدایی پدر و مادرم را شنیده‌اید. این لحظاتی چالش‌برانگیز برای تمام خانواده ماست. من هنوز در تکاپوی یافتن بهترین راه برای سامان دادن به احساسات خود و اعضای خانواده‌ام هستم و ممنون می‌شوم اگر فرصت آن را به ما بدهید.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی