کودکی چهار ساله در سایت آمازون، هزاران دلار بستنی یخی خرید

۹۱۸ بستنی یخی به آدرس این خانواده فرستاده شد

  بهتر است کودک خود را با وسایل ارتباط جمعی تنها نگذارید-Marta Wave /Pexels

برای مادری که پسر چهار ساله‌اش در سایت آمازون بیش از دو هزار دلار بستنی یخی باب اسفنجی شلوار مکعبی خریده، گلریزانی مجازی به راه افتاده است.

این کودک که نوح نام دارد، از هواداران این شخصیت کارتونی است و ۵۱ جعبه بستنی یخی باب اسفنجی خریده و به آدرس خانه خاله‌اش در شهر بروکلین ایالت نیویورک فرستاده است.

کیتی شلاس، یکی از دوستان این خانواده، روز دوشنبه سوم مه، در پستی اینستاگرامی نوشت ۹۱۸ بستنی یخی از آمازون دریافت کرده‌اند که قیمت آن‌ها، دو هزار و ۶۱۸ دلار و ۸۵ سنت بوده است.

خانم شلاس نوشت: «هرچند که این ماجرا واقعا بانمک است اما جنیفر برایانت، مادر نوح، دانشجوی مددکاری اجتماعی در دانشگاه نیویورک (ما در درس سیاست‌گذاری ۱ همکلاسی هستیم)، واقعا نمی‌تواند از پس هزینه این خرید برآید.»

خانم اشلاس که برای این خانواده یک کارزار جمع‌آوری کمک مالی در سایت «گو فاندمی» به راه انداخته، افزوده است: «خانم برایانت که مادر سه پسر است نمی داند چگونه از عهده پرداخت این هزینه بربیاید. او باید علاوه بر این وام های دانشجویی و دیگر هزینه های خانواده را تامین کند.» 

بعد از این درخواست، بیش از سه هزار و ۷۰۰  دلار برای مادر نواح در سایت گوفاندمی جمع شد و این رقم در حال افزایش است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم برایانت درباره این اقدام نوشت: «خیلی از شما برای سخاوت و حمایت خیره‌کننده‌تان سپاسگزارم. از آنجا که نوح به بیماری اوتیسم مبتلا است تمام هدایای مالی در آینده صرف آموزش و سایر نیازهای او خواهد شد. ما واقعا نمی‌توانیم به اندازه کافی از شما تشکر کنیم.»

در اینستاگرام هم تعدادی از کاربران به این داستان خانم شلاس واکنش نشان دادند. یکی از کاربران نوشت: «این واقعا بامزه‌ترین چیزی است که دیده‌ام. مطمئنم که آن‌ها به زودی از پس این مشکل برمی‌آیند و در همین حال پسرک انبار قابل توجهی از بستنی یخی خواهد داشت. این بستنی، همیشه بستنی محبوب من در بستنی‌فروشی‌های سیار بود.»

کاربر دیگری افزود: «او احتمالا بانمک‌ترین موجود روی کره زمین است.» بسیاری از شرکت آمازون خواسته‌اند وجه پرداختی برای خرید بستنی‌های یخی را به خانم برایانت برگرداند.

ایندیپندنت با آمازون برای اظهارنظر در این باره تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی