چرا بریتنی اسپیرز از بی‌بی‌سی شاکی شد؟

«این مستند روی منفی‌ترین و دردناک‌ترین دوران زندگی من تمرکز داشت»

بریتنی اسپیرز، خواننده معروف آمریکایی- Mike Windle/Getty Images/AFP

بریتنی اسپیرز درباره مستند جدیدی که زندگی و فعالیت حرفه‌ای او را به تصویر کشیده، صحبت کرد.

خانم اسپیرز روز دوشنبه، ۳ مه، در توصیفی طولانی برای پست خود در اینستاگرام نوشت: «مستندهای بسیاری امسال درباره من ساخته شده که همه صرفا نقطه‌نظر دیگران درباره زندگی من است. چه می‌توانم بگویم ... عمیقا احساس می‌کنم مورد مجیزگویی قرار گرفتم!!!! این فیلم‌های مستند خیلی ریاکارانه هستند ... آن‌ها از رسانه‌ها انتقاد می‌کنند در حالی که خود دقیقا همان کار را انجام می‌دهند.»

این خواننده احتمالا به مستند جدید بی‌بی‌سی اشاره دارد که «مبارزه برای بریتنی: هواداران، پول و قیمومت» (The Battle for Britney: Fans, Cash and a Conservatorship) نام دارد که روز شنبه، ۱ مه، از سرویس آنلاین بی‌بی‌سی پخش شد.

این مستند بعد از فیلم نیویورک تایمز با نام «بریتنی اسپیرز در یک قاب» (Framing Britney Spears) آمد که در ماه فوریه منتشر شد و درباره تأثیر شهرت و رسانه بر زندگی و فعالیت حرفه‌ای خانم اسپیرز بود.

مستند بی‌بی‌سی همچنین شامل مصاحبه‌ با اشخاصی است که به ادعای فیلم‌سازان «نقطه‌نظر هر دو طرف داستان» است. از جمله پرز هیلتون، بیلی برسفیلد، آرایشگر و گریمور و برایان فرایدمن، طراح رقص.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم اسپیرز ادامه داد: «من همه شما را نمی‌شناسم ولی می‌خواهم به همه شما یادآوری کنم که گرچه دورانی بسیار سخت در زندگی خود داشتم اما روزهای بسیار بهتر و بیشتری را نیز تجربه کرده‌ام. اما متاسفانه باید به شما دوستانم بگویم که به نظرم جهان بیشتر به چیزهای منفی علاقه دارد. چرا تأکید روی منفی‌ترین و دردناک‌ترین دوران زندگی من در گذشته‌ای دور بود؟»

پیشتر در ماه مارس این خواننده درباره مستند بریتنی اسپیرز در یک قاب هم نظر داده بود و در اینستاگرام نوشت: «این مستند را تماشا نکردم ولی از صحنه‌های جسته‌و‌گریخته‌ای که از آن دیدم خیلی از نحوه توجهی که به زندگی من کرده احساس شرم کردم ... دو هفته گریه کردم و خب هنوز هم گه‌گاه گریه‌ام می‌گیرد!!!!»

از سال ۲۰۰۸ اداره امور خانم اسپیرز با حکم قیمومت دادگاه به کنترل پدرش، جیمی در آمد و او مسئول اداره امور مالی و همچنین زندگی شخصی بریتنی شد.

گرچه پدرش به دلیل مشکلات سلامتی دیگر به اداره زندگی شخصی بریتنی نمی‌پردازد اما هنوز امور مالی او را بر عهده دارد، این در حالی است که خانم اسپیرز از یک قاضی خواسته پدرش را از این نقش برکنار کند.

هفته گذشته خانم اسپیرز از دادگاهی در لس آنجلس وقت خواست تا خود درباره قیمومتی که زندگی و امور مالی او برای ۱۳ سال گذشته را کنترل کرده صحبت کند. قاضی دادگاه تاریخی در ماه ژوئن برای شنیدن سخنان او تعیین کرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی