مارهای نیکلاس کیج می‌خواستند او را بکشند

کیج: حیوانات الهام‌بخش من هستند

CHARLY TRIBALLEAU / AFP

نیکولاس کیج فاش کرده است که دو مار کبرا که در خانه نگهداری می‌کرده نه تنها سعی داشته‌اند او را بکشند، بلکه در بازیگری‌اش نیز تاثیر داشته‌اند.

این بازیگر سینما به نیویورک تایمز گفت :«دو مار کبرا داشتم که خوشحال نبودند. سعی داشتند با نشان دادن پشتشان مرا هیپنوتیزم کنند، و سپس دست به حمله بزنند».

کیج سپس گفت که پس از صحبت در این باره در شو تلویزیونی «آخر شب» با دیوید لترمن، ناچار شد مارها را به باغ وحش ببرد، زیرا همسایه‌های او در محل زندگی‌اش از وجود این مارها خشنود نبوده‌اند. 

کیج درمورد این که آیا این مارها بر بازیگری او نیز تاثیر داشتند یا نه، اعتراف کرد:«کبراها، مسلما. آنها با غلت زدن سعی داشتند مرا هیپنوتیزم کنند، كارى كه شخصيت من در فیلم Ghost Rider:Spirit of Vengeance، پيش از حمله انجام مى‌داد».

کیج اضافه کرد:«حیوانات منبع جالبی برای الهام گرفتن هستند. درحقیقت، من فکر می‌کردم هیث لجر به عنوان یک Joker با زبانش که مرتباً از دهانش بیرون می‌زد، کاری زیرزیرکی و مارگونه انجام می‌داد».

در این مصاحبه طولانی و پر از پرت و پلا، کیج همچنین در باره گربه‌اش که سعی داشت قارچ‌هائی را که در یخچال گذاشته بود بخورد حرف زد.«عاشقش بود. تعقیبش کردم. تجربه آرام و زیبایی بود. اما من آنها را بیرون ریختم».

کیج در حال حاضر در فیلم A Score to Settle (تصفیه حساب) در نقش یک زندانی سابق که می‌خواهد انتقام بگیرد بازی می‌کند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts

© The Independent

بیشتر از فیلم