جواهری معروف، انگشتری نامزدی زمرد یا الماس برای مردان عرضه کرد

به طور سنتی در ازدواج‌های دگرجنسگرایان تنها زن‌ها انگشتر نامزدی به دست می‌کنند

اقدام تیفانی، به چالش کشیدن هنجارهای فرهنگی درباره ازدواج است -  Cindy Ord/Getty Images/AFP

شرکت جواهرسازی «تیفانی اند کو» مجموعه‌ای از انگشترهای نامزدی ویژه مردان را ارائه کرد.

این جواهرسازی معروف که متعلق به شرکت «ال وی ام اچ» است سه طراحی متفاوت خلق کرده که هر کدام از آنها حلقه‌ای ضخیم هستند که با الماسی در وسط مزین شده‌اند.

جنس این حلقه‌ها پلاتین و تیتانیوم است.

الماس‌های به کار رفته در آن از ۱ تا ۵ قیراط وزن دارند و مشتریان همچنین می‌توانند زمرد، زمرد چهارگوش یا الماس گرد تراش خورده را برای نگین خود انتخاب کنند.

به طور سنتی در ازدواج‌های دگرجنسگرایان تنها زن‌ها انگشتر نامزدی به دست می‌کنند که باعث می‌شود این کار شرکت تیفانی اقدامی پیشرو از طرف این شرکت برای به چالش کشیدن هنجارهای فرهنگی درباره ازدواج باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در توصیف این حلقه‌ها در وب‌سایت تیفانی آمده است: «حلقه نامزدی مردانه چارلز تیفانی ستینگ مظهری از ورود به برهه‌ جسورانه جدیدی برای عشق و نمادی از صنعتگری بی‌رقیب تیفانی است. این حلقه که به صورت حرفه‌ای طراحی و از پلاتینیوم ساخته شده الماس درخشان گردی در وسط دارد و خطوط قوی و تمیز آن نگاهی تازه و در تضاد با سبک سنتی حلقه‌های صیقلی است.»

 در اینجا می‌توانید از مجموعه حلقه‌های نامزدی مردانه تیفانی آنلاین خرید کنید.

این اتفاق ۱۲ سال بعد از آن رخ داد که اچ ساموئل، جواهرساز، حلقه نامزدی مردانه خود را ارائه کرد که انگشتر «تیورو» نام داشت. این شرکت هم‌اکنون انگشتر نامزدی متفاوتی برای مردان دارد که از ۵۰ پوند تا ۱۲۹ پوند ارزش دارند.

در سال ۲۰۱۰، مایکل بوبله هنگامی که عکسی از او با انگشتر نامزدی به دست دیده شد، خبرساز شد. آقای بوبله با لوئیزانا لورلی لوپیلاتو دلا تور، بازیگر آرژانتینی ازدواج کرد. در فرهنگ آرژانتینی برای مردان عادی است که حلقه نامزدی به دست کنند.

به گونه‌ای مشابه، وقتی دیوید اوتانگا، از کشتی‌کچ کاران حرفه‌ای نیز از جنیفر هادسون خواننده خواستگاری کرد و حلقه‌ای مزین به الماس به او داد، خانم هادسون هم ۷ ماه بعد با حلقه‌ای ویژه برای او به خواستگاری‌اش رفت.

© The Independent

بیشتر از زندگی