پرسپولیس در یک بازی پرگل به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

تیم تراکتورسازی تبریز هم با دو گل در برابر شارجه به پیروزی رسید

تیم فوتبال پرسپولیس تهران- عکس از ورزش ۳

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم، با پیروزی ۴ بر ۲ در برابر الریان قطر، به مرحله بعدی رفت.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعدی شد. بازیکنان پرسپولیس تنها در دیدار برگشت برابر الوحده امارات یک بر صفر شکست خوردند تا امتیازات کامل این دیدارها را کسب نکنند.

شهریار مغانلو (۲۷)، احسان پهلوان (۳۴) محمدحسین کنعانی زادگان (۶۸) و عیسی آل کثیر (۷۳) برای پرسپولیس گل زدند. یوهان بلی در دقایق ۴۸ و ۷۲ دو گل عقب افتاده را جبران کرد، اما الریان در نهایت بازی را باخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیش از شروع بازی، پرسپولیس صدرنشین گروه پنجم بود و با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی می‌شد.

یحی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در پایان بازی گفت: «سختی زیادی را متحمل شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی با تعداد گل بالا بود. هرکس بازی را دید از تماشای آن لذت برد. نشان دادیم می‌خواهیم بازی را با عملکردی پویا و فعال به جریان بیندازیم. از الریان بهتر بودیم.»

شامگاه پنجشنبه همچنین در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، که در امارات متحده عربی برگزار می‌شد، تیم تراکتورسازی تبریز با دو گل در برابر شارجه به پیروزی رسید.

در این دیدار، محمد عباس زاده هر دو گل سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند. 

بیشتر از ورزش