منچسترسیتی، فاتح جام  ئی‌اف‌ال انگلستان برای چهارمین فصل پیاپی

شاگردان گواردیولا چهارشنبه در نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن می‌روند

جشن پیروزی بازیکنان و مربیان منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی - CARL RECINE / POOL / AFP

تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی بر تاتنهام برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی لیگ یا ئی‌اف‌ال (که جام کارابائو خوانده می‌شود) را به خانه برد.

روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن که برای اولین بار پس از مدتها شاهد حضور تماشاگران بود، شاگردان پپ گورادیولا با نمایشی کاملا برتر نسبت به حریف بحران‌زده خود، با گل ایمریک لاپورت برنده شدند.

تاتنهام که روز دوشنبه ژوزه مورینیو را اخراج کرده و فعلا ریان میسون سرپرستی تیم را به عهده دارد، بازی بسیار ضعیفی ارائه، در حالی که منچستر سیتی اگر از فرصت‌هایی که به وجود آورد بهره می‌برد، گل‌های بیشتری می‌توانست بزند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هشت هزار تماشاگر، از جمله دوهزار تن از هواداران دو تیم، بعد از مدتها سکوت ورزشگاه ومبلی را شکستند.

لاپورت، مدافع سیتی، که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود و بعدی نبود که تعویض شود، هشت دقیقه مانده به سوت پایان، روی ضربه ایستگاهی کِوین دبروینه، بالای سر موسا سیسوکو بلند شد و توپ را به تور دروازه تاتنهام دوخت.

ریاض محرز و رحیم استرلینگ هم از بهترین بازکنان میدان بودند.

تیم گواردیولا با باخت هفته پیش در برابر چلسی در نیمه نهایی جام «اف‌ای کاپ» (جام حذفی سابق)، بخت تصاحب چهار عنوان قهرمانی همزمان در یک فصل را از دست داد.

سیتی که فعلا صدرنشین لیگ برتر انگلستان است، باید سه روز بعد در دردیدار رفت نیمه‌نهایی جام قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود.

بیشتر از ورزش