اتهام جرم جنسی به آر کلی

اتفاقِ ادعا شده، در اتاق این خواننده، قبل از کنسرت رخ داده است

POOL / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

آرکلی تا به حال دو بار در مینه سوتا، به فاحشگی با اشخاص زیر ۱۸ سال متهم شده است.

استار تریبون به نقل از دفتر دادستانی هنپین کانتری می‌گوید، اتفاق ادعا شده در ژوئیه ۲۰۰۱ رخ داده است.

مایک فریمن یکی از دادستان‌های دادگاه گفت، این اتفاق ادعا شده وقتی افتاد که یک هوادار سعی کرد قبل از کنسرت از کلی امضا بگیرد.

دادستان عنوان کرد که کلی شماره تلفنش را به دخترک که در آن زمان ۱۷ سال داشت داده و وقتی تماس گرفته از دختر خواسته تا به اتاقش در هتل برود.

 در این شکایت ادعا شده که وقتی دختر کلی را ملاقات کرده، آن دو مدتی با یکریگر صحبت کرده‌اند، سپس کلی به دختر ۲۰۰ دلار پرداخت کرده تا او برایش برقصد و در حال رقص، لباس‌های خودش و سپس لباس‌های کلی را درآورده و سپس درحال رقص با نیت جنسی دختر را لمس کرده است.

همچنین ادعا شده که کلی به دختر بلیط‌های وی آی پی کنسرتش را اهدا کرده است. که بدینوسیله او قادر شده بدون پرداخت پول بلیط و یا نشان دادن کارت شناسایی به کنسرت راه پیدا کند. (کنسرت برای افراد بالای ۱۸ سال بوده است).

­­دختر شاکی ادعا کرده که آن دو با یکدیگر قرار گذاشته‌اند تا با هم به شیکاگو بروند ولی بعد از اینکه کلی شماره تلفنی که به او داده را عوض می‌کند، دسترسی آن دو به یکدیگر قطع می‌شود.

بعد از اتهامات وارد شده بر کلی در ماه ژانویه امسال، آن دختر با مقامات قانونی تماس می‌گیرد تا این اتفاق را گزارش کند.

دادستان‌ها برخی از گفته‌های دختر را از طریق برادرش که در کنسرت ۲۰۰۱ کلی با دختر مواجه شده بود، تایید کرده‌اند. برادر تصدیق کرده که خواهرش به او گفته است که به او پول پرداخت شده تا برای این خواننده برقصد.

او گفت خواهرش نمی‌خواست وارد جزئیات بشود و اوهم برای این کار زیاد اصرار نکرده، چون بنظر می‌رسیده خواهرش راحت نیست، تا در این مورد گفتگو کند.

فریمن در بیانیه‌ای گفت: «این نفرت‌انگیز است که کلی از شهرتش برای طعمه قراردادن این دختر استفاده کرده است. بنابراین با توجه به وجود اتهامات دیگری در ایلینویز وپرونده‌های فدرال دیگر، خواستیم اطمینان حاصل کنیم که قربانی ما در میناپولیس هم بخشی از عدالت را دریافت می‌کند».

او به  TwinCities.com گفت که قانون محدودیت شکایت بعد از 3 سال، شامل کلی و این پرونده نمی‌شود، زیرا او مینه سوتا را ترک کرده است.

داگ آنتون یکی از وکلای کلی به اتهام اخیر موکلش اینگونه پاسخ داد: «صادقانه در این مورد نمی‌فهمم فعالیت مجرمانه در کجای کار بوده است. اما به واهی بودن اتهامات وارده به موکلم ایمان دارم. وقتی یک چهره برجسته قضایی برای دنیا فریاد می‌زند که بیایید و با تعریف کردن داستان احمقانه‌تان مشهور شوید، راست یا دروغ، مردم را به تحریف اتفاقات گذشته و زدن برچسبی متفاوت به برخورد یک هوادار و یک ستاره راک، دعوت می کند».

استار تریبون که از طریق یک تماس تلفنی از موضوع اطلاع یافته بود، می‌گوید؛ بعید است که این خواننده «آر اند بی» در آنجا ظاهر شود.

هفته گذشته، در دادگاه فدرال بروکلین، کلی در مقابل اتهامات قاچاق سکس وتحصیل درآمدهای نامشروع اظهار بی گناهی کرد، با اینحال قاضی پرونده با درخواست وثیقه او به خاطر احتمال گریختن‌اش، مخالفت کرد.

کلی با اتهامات دیگری چون عکاسی مستهجن از کودکان، تحریک نوجوانان برای شرکت در فعالیتهای سکسی خلاف قانون، و ممانعت از اجرای عدالت روبرو شده است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی