برونو فرناندز در راه منچستریونایتد یا تاتنهام

پیام عذرخواهی بازیکن پرتغالی از هواداران اسپورتینگ پس از شکست سنگین


PATRICIA DE MELO MOREIRA / AFP

برونو فرناندز پس از شکست پنج بر هیچ تیمش، اسپورتینگ لیسبون، در برابر رقیب دیرینه‌اش بنفیکا در سوپرجام باشگاه‌های پرتغال، پوزش‌نامه‌ای احساسی خطاب به هواداران منتشر کرد. این احتمالا آخرین بازی فرناندز برای اسپورتینگ خواهد بود.

در طول تابستان، صحبت از پیوستن فرناندز به منچستریونایتد یا تاتنهام مطرح بوده، و مدیر برنامه‌های این بازیکن خط میانی با مسئولان هر دو باشگاه ملاقات کرده تا انتقال او به انگلستان را قطعی کند.

منچستریونایتد پس از توافق اولیه با پائولو دی‌بالا، بازیکن یوونتوس، علاقه خود را به جذب فرناندز 24 ساله از دست داد، اما پس از نافرجام ماندن آن توافق، حالا تیم اوله گونار سولشر ممکن است دوباره در پی به‌کارگیری فرناندز باشد.

در همین حال، تاتنهام هم با اسپورتینگ مشغول مذاکره بوده‌است. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، به دانیل لوی، مدیر این باشگاه فشار می‌آورد تا بازیکن دیگری را به جمع این تیم اضافه کند.

فرناندز پس از بازی با بنفیکا، در پیامی احساسی در اینستاگرام نوشت: «الان موقع پرگویی نیست، الان وقت سر بلند کردن نیست».

«الان وقت آن است که سرمان را پایین بیندازیم و به اشتباهاتی که مرتکب شدیم فکر کنیم و دیگر هرگز آنها را تکرار نکنیم».

«الان وقت آن است که فکر کنیم چه چیزی ما را پیروز کرد، جام‌هایی که پارسال بردیم و اتحاد و همبستگی‌ای که ما را به این موفقیت‌ها رساند!»

بنا به گزارش‌ها، فرناندز همراه مدیر برنامه‌اش روز جمعه با روسای باشگاه اسپورتینگ دیدار کرد و به آنها گفت که اگر بر سر قیمت به توافق برسند، مایل است تا پیش از پایان فرصت نقل و انتقالات باشگاه‌های انگلستان در ساعت پنج بعدازظهر پنجشنبه، از اسپورتینگ خارج شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش