طرفدار دو آتشه ترامپ زندان را به پایین کشیدن پرچم ترجیح می‌دهد

جِی جانسون متهم است که از مقررات دریافت مجوز برای به اهتزاز درآوردن پرچم‌های بزرگتر از حد مشخص، تخطی کرده است

همسایگان جانسون می‌گویند انگیزه او را برای به اهتزاز درآوردن مجدد چنین پرچم بزرگی درک نمی‌کنند - Social Medai

یکی از طرفداران شعار انتخاباتی دونالد ترامپ، شعار «عظمت را دوباره به آمریکا برگردانیم» می‌گوید حاضر است برای حفظ یک پرچم عظیم سال ۲۰۲۰ ترامپ بر فراز شرکت ساختمانی‌اش، به زندان برود.

جِی جانسون متهم است که از مقررات شهر مبنی بر لزوم دریافت مجوز برای به اهتزاز درآوردن پرچم‌های بزرگتر از حد تعیین شده، تخطی کرده است. 

مقامات شهر بافالو در ایالت مینه‌سوتا می‌گویند آقای جانسون برای به اهتزاز درآوردن این پرچم ۱۵ در ۹ متری که به هزینه هزار دلار از یک جرثقیل آویزان است، تقاضای مجوز نکرده است، و به گفته خودش،  درخواست مجوز نخواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حال شهرداری بافالو باید در مورد اعمال یا عدم اعمال قانون در این مورد تصمیم بگیرد.

آقای جانسون به شبکه تلویزیونی «دبلیو سی سی اوُ» گفت: «برای پرداخت جریمه یا دستبند به دست‌هایم یا رفتن به زندان آماده‌ام.» او گفت اگر شهرداری از او بخواهد پرچم را پایین بیاورد، «همین پرچم یا حتی شاید پرچم بزرگتری را در مکان دیگری نصب خواهم کرد.»

آقای جانسون افزود که ماه گذشته پس از آن که او بار دیگر پرچم را به اهتزاز درآورده بوده، کسانی پنجره‌های برخی از خودروهای محل کارش را شکستند. 

او در اشاره به این وقایع گفت: «اگر کسانی که دست به این عمل زده‌اند، خودشان را معرفی کنند و به آن اذعان کنند، آن‌ها را می‌بخشم. برای (پیدا کردن و معرفی) آن‌ها جایزه تعیین کرده‌ام.»

همسایگان آقای جانسون می‌گویند انگیزه او را برای به اهتزاز درآوردن مجدد چنین پرچم بزرگی درک نمی‌کنند. 

پاتریک کایانان می‌گوید: «این کار مرا چندان ناراحت نمی‌کند، اما دیدن مجدد آن عجیب است. سوال این است که آیا کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ را شروع کرده‌اند؟»

© The Independent

بیشتر از جهان