پاریس هیلتون به تصویب لایحه‌ای برای مدارس شبانه‌روزی کمک می‌کند

نظارت رسمی مقامات بر مراکز درمان نوجوانان «مشکل‌دار» در ایالت یوتا الزامی می‌شود

پاریس هیلتون- AFP

پاریس هیلتون بعد از شهادت در پیشگاه قانون‌گذاران ایالت یوتا و صحبت از مصائب خود، از لایحه‌ای برای اصلاح مراکز درمان نوجوانان در این ایالت استقبال کرد.

به گزارش سایت پیپل، این شخصیت معروف رسانه‌ای ۴۰ ساله گفت خیلی «قدردان» و «خوشحال» است که روز سه‌شنبه شاهد امضای این لایحه به دست اسپنسر کاکس، فرماندار ایالت بود. 

بعد از شهادت خانم هیلتون و سایرین از زجری که خود هنگام حضور در مدارس شبانه‌روزی «نوجوانان مشکل‌دار» شاهد بوده‌اند، که تنها ایالت یوتا حدود ۱۰۰ تا از آنها دارد، قانون‌گذاران ایالت این لایحه را در ماه فوریه تصویب کردند.

به گزارش سالت لیک تریبیون، خانم هیلتون که علیه مدرسه شبانه‌روزی پروو کنیون در یوتا شهادت داد، گفت هم تجربه شخصی او بوده و هم شاهد نوجوانانی بوده که توسط کارمندان مدرسه حبس می‌شدند.

به گفته این کنشگر مدنی و شخصیت رسانه‌ای، دیگران نیز به سمت دیوارها پرت شده‌اند، کتک خورده‌اند، و مورد سوءاستفاده جنسی دست‌اندرکاران پروو کنیون قرار گرفته‌اند. او اولین بار این اظهارات را در مستند خود با نام «این پاریس است» که در سال گذشته منتشر شد، برملا ساخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم هیلتون به سایت پیپل گفت: «از زمان پخش مستندم با نام این پاریس است در سال گذشته که اولین بار داستانم را در آن تعریف کردم، تاکنون هزاران نامه از قربانیانی دریافت کرده‌ام که روایت‌های خود را با من به اشتراک گذاشتند.»

او ادامه داد: «خواندن آن‌ها قلب مرا شکست و با خود، به کودکانی که هنوز در این مراکز درمانی هستند، و به تمام قربانیان قول دادم از شهرت خود بهره بگیرم و تا زمانی که قوانین موجود در سراسر کشور تغییر نکرده است، از مبارزه نایستم.»

خانم هیلتون گفت: «قدردان مجلس ایالت یوتا هستم که بی‌عدالتی و سوءرفتار در این اماکن را شناسایی کرد و خیلی خوشحالم که این لایحه با امضای فرماندار به قانون مبدل شد تا از اعتبار این مراکز و حفاظت از کودکان اطمینان حاصل شود.»

لایحه‌ای که روز سه‌شنبه با امضای فرماندار به قانون بدل شد، برای اولین بار طی ۱۵ سال گذشته نظارت رسمی مقامات بر مراکز درمان نوجوانان «مشکل‌دار» در این ایالت را الزامی می‌سازد.

به گزارش سالت لیک تریبیون، اقداماتی مانند بیهوش یا بی‌حال کردن افراد اکنون نیاز به مجوز از طرف مقامات ایالت یوتا خواهد داشت و هر گونه مورد حبس یا قرنطینه، باید مستندا ثبت و گزارش شود.

مایک مک‌کل، سناتور این ایالت و حامی اصلی لایحه، گفت این اصلاحات باید «خیلی پیش‌تر انجام» می‌شد، و به گزارش سالت لیک تریبیون، چنان که خانم هیلتون هم گفته است، تمهیداتی بیشتر نیز در آینده معرفی خواهد شد.

خانم هیلتون به سایت پیپل گفت: «ما به تلاش‌های خود برای رساندن این قضیه به سطح فدرال ادامه می‌دهیم تا قوانینی برای حفاظت از نوجوانان و کودکان در هر ۵۰ ایالت تدوین و تصویب شود.»

© The Independent

بیشتر از زندگی