جرمی کلارکسون برای بزرگداشت سابین به تخت گاز برمی‌گردد

سابین اشمیتز، راننده آلمانی مسابقات اتومبیل‌رانی در سن ۵۱ سالگی به علت سرطان درگذشت

 جرمی کلارکسون(وسط)، مجری سابق برنامه تخت گاز- STEFAN HEUNIS / AFP

 جرمی کلارکسون برای اولین بار بعد از جدایی‌اش از برنامه «تخت گاز» در سال ۲۰۱۵، برای بزرگداشت سابین اشمیتس، راننده فقید اتومبیل‌رانی، به این برنامه برمی‌گردد.

خانم اشمیتس ماه گذشته به علت سرطان در گذشت. او به‌طور منظم در برنامه تخت گاز حضور داشت، و این هفته، ویژه برنامه تخت گاز که از بی‌بی‌سی یک پخش می‌شود، به یادبود اوست.

در این گرامیداشت که از آی‌پلیر بی‌بی‌سی پخش می‌شود، کلارکسون در کنار هم‌بازی‌های سابقش در تخت گاز، ریچارد همند و جیمز می، حضور خواهد داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این تیم سه نفره هم اکنون میزبان مجموعه برنامه «گرند تور» در شبکه آمازون پرایم ویدیو هستند.

در سال ۲۰۱۵، در پی اتهاماتی که به کلارکسون وارد شد، بی‌بی‌سی قرارداد او را تجدید نکرد. او به دلیل حمله فیزیکی به یکی از تهیه‌کنندگان برنامه تخت گاز محکوم شد.

پس از آن، در هر فصل میزبان‌های متفاوتی، از جمله مت لوبلانک، کریس اونز و روری رید، در تخت گاز حضور یافتند. تخت گاز در حال حاضر به میزبانی پدی مک‌گینس، اندرو فلینتاف و کریس هریس اجرا می‌شود.

خبر مرگ اشمیتس در پنجاه و یک سالگی، ماه گذشته موجی از تسلیت و ستایش برانگیخت، و کلارکسون او را «آدمی سرشار از زندگی» توصیف کرد.

تخت گاز: گرامیداشت سابین اشمیتس، روز چهارشنبه هفتم آوریل ساعت هفت و سی دقیقه به وقت محلی از شبکه بی‌بی‌سی یک پخش می‌شود.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر