پاسخ شاهزاده ویلیام به مگان مارکل: خانواده ما اصلا نژادپرست نیست

ویلیام از زمان پخش مصاحبه جنجالی هنوز با برادرش هری صحبت نکرده است

ادعاهای هری و مگان در طی مصاحبه، از جمله درباره نژادپرستی و رفتار ضعیف با بهداشت روانی دوشس ساسکس هنگام حضورشان در انگلستان، نهاد سلطنت را متزلزل کرده است- Richard Pohle / POOL / AFP

شاهزاده ویلیام در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای مگان مارکل، از خانواده سلطنتی دفاع کرده و گفته است که آن‌ها «به هیچ وجه یک خانواده نژادپرست نیستند».

وی همچنین گفت که از زمان مصاحبه هنوز با برادرش هری صحبت نکرده است، «اما صحبت خواهد کرد.»

دوک کمبریج این اظهارات را در هنگام بازدید از یک مدرسه در شرق لندن انجام داد، اما توضیحات بیشتری ارائه نکرد.

پس از مصاحبه جنجالی هری و مگان با اپرا وینفری که دوشنبه شب در بریتانیا پخش شد، این اولین باری بود که ویلیام و کیت میدلتون در ملاعام دیده می‌شدند. این زوج به مناسبت بازگشت کودکان به مدارس در این هفته و راه‌اندازی یک پروژه بهداشت روان که کیت میدلتون برای مدارس راهنمایی آغاز کرده است، از مدرسه ۲۱ در استراتفورد در شرق لندن بازدید کردند.

یک خبرنگار از ویلیام پرسید: «آیا خانواده سلطنتی یک خانواده نژادپرست است، آقا؟»

وی پاسخ داد: «ما به هیچ وجه یک خانواده نژادپرست نیستیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ادعاهای هری و مگان در طی مصاحبه دو ساعته آن‌ها، از جمله درباره نژادپرستی و رفتار ضعیف با بهداشت روانی دوشس ساسکس هنگام حضورشان در انگلستان، نهاد سلطنت را متزلزل کرده است.

این زوج فاش کردند که یکی از اعضای خانواده سلطنتی، «گفت‌وگوها و نگرانی‌هایی» درباره این که پوست آرچی (فرزند اول آن‌ها) قبل از تولد چه رنگی خواهد داشت، مطرح کرده است.

مگان همچنین در مصاحبه ادعا کرد که در مراسم گزینش لباس ساقدوش عروس، کیت او را به گریه انداخته، اما بعد عذرخواهی کرده و برایش گل فرستاده است.

وقتی صحبت از رابطه ویلیام و هری شد، هری گفت که بین آن‌ها «فاصله‌ای» وجود دارد، اما امیدوار است که «زمان، فاصله را پر کند»: «همانطور که قبلا گفته‌ام، من با همه وجود ویلیام را دوست دارم. ما با هم جهنم را پشت سر گذاشتیم و تجربه مشترک داریم‌ اما اینک در مسیرهای مختلفی هستیم.»

هری همچنین به خانم وینفری گفت که احساس می‌کند برادر و پدرش، شاهزاده چارلز، «در دام» سلطنت گرفتار شده‌اند و او برای آن‌ها احساس «دلسوزی زیادی» دارد که «نمی‌توانند نقش‌های خود را ترک کنند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی