به پرنس هری و مگان مارکل بگویید چه کسانی را در اینستاگرام فالو کنند

«برای ماه اوت منتظر کمک شما هستیم»

Niklas HALLE'N / POOL / AFP

دوک و دوشس ساسکس از مردم می‌خواهند برای انتخاب کاربرانی که از حالا در اینستاگرام فالو می کنند، به آنها کمک کنند.

روز پنجشنبه، حساب اینستاگرام دوک و دوشس، @sussexroyal، ضمن پست عکس یک مربع آبی با آرم سلطنتی این سئوال را مطرح کرد: «برای شما چه کسی نیروی تغییر است؟»

در زیرنویس این تصویر، پرنس هری و مگان از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوئرشان می‌خواهند به آنها بگویند به اعتقاد آنها چه کسانی نیروی تغییر در جهانند و در نتیجه، آنها باید چه کسانی را در شبکه اجتماعی فالو کنند.

این زیرنویس می‌گوید: «هر ماه ما حساب کاربرانی را که فالو می‌کنیم تغییر می‌دهیم تا آرمان‌های مختلف و افراد یا سازمان‌هایی که برای جوامع و تمام جهان کارهای شگفت انگیز می‌کنند، برجسته کنیم. درطول چند روز آینده، لطفا پیشنهاداتتان را در قسمت نظرات اضافه کنید: کسی که تحسین‌اش می‌کنید، سازمانی که با کارهای شگفت‌انگیزی که می‌کند باید فالو کرد، حساب کاربری که به شما الهام می‌دهد که بهتر باشید و کارهای بهتری بکنید (یا فقط حس بهتری به شما می‌دهد)، یا کاربری که مملو از خوشبینی برای فردایی درخشان‌تر است»‌.

مگان و هری توضیح می‌دهند که از روز دوشنبه پنجم ماه اوت، پانزده حساب کاربری را انتخاب خواهند کرد تا برای یک ماه فالو کنند زیرا «ماه اوت، ماهی است که از نیروهای تغییر در زندگی‌های همه ما قدردانی می‌شود».

تا بحال این پست تعداد ۱۶۷ هزار «مورد پسند» گرفته و برخی از فالوئرهای آن پیشنهادهای خود را در مورد سازمان‌ها و افرادی که مگان و هری باید در اینستاگرام حمایت کنند، پست کرده‌اند.

یک کاربر «اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا» (اِی سی اِل یو) را که یک نهاد ملی است پیشنهاد کرده که در دادگاه‌ها، مراکز قانون و جوامع از حقوق افراد و آزادی دفاع می‌کند.

برخی کاربران دوک و دوشس کمبریج را پیشنهاد کرده و برخی دیگر از ملکه انگلستان نام برده‌اند.

سازمان‌های خیریه زنان و نهادهای بشردوستانه مثل پزشکان بدون مرز هم در میان پیشنهادات هستند.

پست اینستاگرام مگان و هری چند روز پس از آن منتشر شده که مجله «ووگ» بریتانیا اعلام کرد که مگان سردبیری شماره سپتامبر مجله را تحت عنوان «نیروهای تغییر» برعهده داشته است.

روی جلد این شماره تصویر پانزده زن از دنیای سیاست، ورزش و هنر است.

دوشس ساسکس به ادوارد انیفول، سردبیر «ووگ» گفته است که می‌خواهد «روی زنانی که تحسین می‌کند تمرکز کند» که همه آنها از نظر مجله ووگ «زنان هوشمند عامل تغییر» هستند.

در ماه آوریل، پرنس هری و مگان به دنبال بازکردن حساب اینستاگرامشان، رکورد به دست آوردن یک میلیون فالوئر در کوتاه‌ترین مدت را شکستند.

به گزارش «رکوردهای جهانی گینیس» حساب هری و مگان ظرف پنج ساعت و چهل و پنج دقیقه به گونه‌ای بی‌سابقه، یک میلیون فالوئر پیدا کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی