مدافع راست لیورپول: چرا در خانه می بازیم؟

شکست پنجشنبه شب لیورپول از چلسی پنجمین شکست پیاپی خانگی این تیم بود

ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع راست لیورپول - Laurence Griffiths / POOL / AFP

ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع راست لیورپول اظهار داشت که قهرمان فصل پیش در پی «مهم‌ترین سوال» برای پیدا کردن فرم دلخواه است.

شکست پنجشنبه شب لیورپول از چلسی پنجمین شکست پیاپی خانگی این تیم بود، و در تاریخ این باشگاه، سابقه نداشت.

با این نتیجه، قهرمان فصل پیش در مکان هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت؛ با بیست و دو امتیاز فاصله از منچسترسیتی، که صدرنشین است.

گرچه در این فصل لیورپول چندین مصدومیت داشته، الکاندر-آرنولد گفت که این تیم هنوز در پی یافتن پاسخ این سوال است که چرا عملکردش این قدر ضعیف بوده.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدافع راست لیورپول به سایت رسمی باشگاه خود گفت: «این مهمترین سوال فعلی است.»

«به نظرم در برابر چلسی خیلی خوب بازی کردیم، ولی فرصت‌های زیادی به وجود نیاوردیم. باید حق داد که چلسی از ما برتر بود. به نظر من سادیو مانه نیم‌فرصتی داشت، اما خراب کرد و توپ را صاف به بغل دروازه‌بان زد. از زاویه‌ای که من دیدم شاید خطای هند رخ داده بود. اما از آن بازی‌هایی بود که همه چیز به ضرر آدم است. واقعا فکر نمی‌کنم مستحق پیروزی بودیم، ولی قبول شکست هم سخت بود.»

بازیکن بیست و دو ساله لیورپول تقصیر را متوجه مصدومیت‌ها نکرد و گفت: «همیشه خوب است که کل تیم در بهترین فرم باشد، ولی ما هنوز هم کلی بازیکن خوب آماده داریم.

عذر موجهی نداریم. تیم ما فارغ از این که کدام بازیکن در زمین هست و کدام نیست، توان پیروزی دارد. باید دوباره بازی‌ها را ببریم. باید این بازی‌ها را ببریم. به نظرم اگر بخواهیم به هدفمان برسیم باید روی دور برد بیفتیم.»

در بازی بعد، تیم یورگن کلوپ یکشنبه به مصاف تیم قعر جدولی فولهام می‌رود.

© The Independent

بیشتر از ورزش