رمان جنایی آشپز محبوب، سریال تلویزیونی می‌شود

آنتونی بوردین راوی حکایت قاتلی خوشگذران است که می‌خواهد بازنشسته شود

بوردین در سال ۲۰۱۸ در هتلی در استراسبورگ فرانسه خودکشی کرد - MIKE COPPOLA / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

رمان جنایی آنتونی بوردین با نام «خیزران از دست رفته» (Gone Bamboo) به سریالی تلویزیونی تبدیل خواهد شد. 

کتاب دوم آشپز فقید آمریکایی، مجری تلویزیون و نویسنده، در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و داستان آن در جزیره کارائیبی سن مارتین می‌گذرد. داستان این رمان درباره قاتلی خوشگذران به نام هنری دنارد است که می‌خواهد از شغل خود بازنشسته شود و زندگی خوب و سرشار از لذت خودش را پی بگیرد. ولی کار آخر خود را ناتمام می‌گذارد و آن گاه است که گذشته‌اش به شکارش می‌آید و او را دچار عذاب وجدان می‌کند. 

این داستان ادامه کتاب اول او با نام «استخوان در گلو» (Bone in the Throat) است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. 

در مقدمه کتاب، آقای بوردین نوشته است: «می‌خواستم کتابی ساحلی درباره فردی ضداجتماع بنویسم. می‌خواستم قهرمانان داستانم تنبل، مزدور، شهوتران و دور از هرگونه ویژگی متعالی باشند که گه‌گاه در خود نیز شاهد هستم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انتخاب بازیگران و زمان انتشار سریال هنوز اعلام نشده است ولی به دست استودیوی وبستر و رابرت استون تهیه خواهد شد (استودیوی سازنده فیلم‌های «سرقت در ۶۰ ثانیه» و «توطئه‌گر»). 

تمام ۱۲ فصل مجموعه معروف آقای بوردین درباره غذا و مسافرت با نام «آنتونی بوردین: بخش‌های ناشناخته» برای تماشا در نت‌فلیکس در دسترس است. 

شهرت او به حدی بالا بود که وقتی باراک اوباما در مه ۲۰۱۶ از هانوی در ویتنام دیدار کرد در رستورانی عادی با او ملاقات کرد تا غذایی شش دلاری را از ماکارونی و گوشت خوک کبابی با هم بخورند. 

در سال ۲۰۱۸ آقای بوردین وقتی برای فیلم‌برداری قسمتی از مجموعه بخش‌های ناشناخته به فرانسه رفته بود، در هتل خود در شهر استراسبورگ خودکشی کرد و جان باخت.

© The Independent

بیشتر از فیلم