واکنش سرمربی منچستریونایتد به درخشش شولا شورتایر نوجوان

شورتایر دومین بازیکن نوجوان یونایتد بود که در این هفته برای نخستین بار در تیم بزرگ‌سالان بازی کرد

شورتایر مهاجم ۱۷ساله یونایتد در دقیقه ۸۹ وارد زمین شد-PHIL NOBLE / POOL / AFP

اوله گونر سولشر می‌گوید شولا شورتایر با درخشش در برد سه بر یک تیم بزرگ‌سالان منچستریونایتد در برابر نیوکاسل «گام بعدی» خود را به شایستگی برداشت. 

منچستریونایتد که همچنان با ده امتیاز اختلاف از تیم صدرنشین منچسترسیتی، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد، با چنگ و دندان در این مسابقه به پیروزی دست یافت و شورتایر مهاجم ۱۷ساله یونایتد در دقیقه ۸۹ وارد زمین شد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شورتایر دومین بازیکن نوجوان یونایتد بود که در این هفته برای نخستین بار در تیم بزرگ‌سالان بازی کرد. پیش از او آماد دیالو در شب سه‌شنبه در چارچوب مسابقات لیگ اروپا در برابر رئال سوسیه‌داد به میدان رفته بود. 

با توجه به درخششی که شورتایر در تیم‌های پایه یونایتد داشت، سولشر در ادامه سنت این باشگاه در میدان دادن به جوانان تیم‌های پایه به او فرصت بازی داد. 

سرمربی یونایتد گفت: «دادن چنین فرصت‌هایی در خون ما است و سنت ما در منچستریونایتد است. بچه‌های ما باید بدانند که وقتی بدرخشند به معنای آن است که بزرگ شده‌اند. شولا واقعاً خوب بازی کرد. به نظر ما این گام بعدی پیشرفت او بود. در پنجره نقل و انتقالات گذاشتیم که بازیکنانی بروند تا راه پیشرفت او کوتاه‌تر شود. پنج یا شش دقیقه‌ای را که امشب به میدان آمد هرگز فراموش نخواهد کرد.»

با توجه به برد شیرین چهار به صفر یونایتد در بازی رفت، شورتایر و آماد ممکن است روز پنج‌شنبه در بازی برگشت در برابر سوسیداد دوباره به میدان بیایند اما سرمربی نروژی یونایتد می‌گوید تمایلی ندارد آن‌ها را از آغاز وارد میدان کند. 

سولشر در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این دو بازیکن فرصت یابند از آغاز در ترکیب ثابت باشند یا نه گفت: «بعید است. فکر نکنم چنین کاری به نفع‌شان باشد. اما در ترکیب تیم هستند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش