بازیگر «دغلکاران» ادعای کج‌خلقی سر صحنه فیلمبرداری را رد کرد

این اولین بار نیست که وو به کج‌خلقی متهم می‌شود

CREDITDIA DIPASUPIL / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP
F

پس از منتشر شدن گزارش‌هایی در مورد آن‌که نمایندگان کانستنس  وو با چند رسانه تماس گرفته‌اند تا مطمئن شوند که در پوشش رسانه‌ای در مورد این فیلم نام او در صدر اخبار باشد، او این ادعا را که در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش به اسم «دغلکاران» کج‌خلق بوده است، رد کرد.

این بازیگر فیلم «آسیایی‌های پولدار دیوانه» که در کنار جنیفر لوپز،کاردی بی،و لیزو در این فیلم با موضوع سرقت از طریق استریپ کردن بازی می‌کند، طبق گزارش‌ها درخواست کرده است که در خبرها و گزارش‌ها از او به عنوان بازیگر اصلی فیلم نام برده شود.

در گزارش «پیج سیکس» همچنین ادعا شده است که به خاطر درخواست‌های وو در طول فیلمبرداری، لقب «کج‌خلق مشکل‌ساز» به او داده شده است. «پیج سیکس» از یک منبع نقل کرده است که این بازیگر «آدم عجیبی» است و در صحنه فیلمبرداری «رفتار بدی با دیگران داشته است».

از زمان انتشار این خبر تاکنون، وو مدام این ادعاها را رد کرده است و گفته است: «ما این فیلم را با یک روحیه فوق‌العاده خواهرانه و عاشقانه ساخته‌ایم. هر گزارشی که خلاف این باشد در واقع می‌خواهد ما را به جان هم بیندازد و تخریب کند. ولی در واقع ما با هم بسیار صفا کردیم!»

او در مصاحبه با «ای‌تی»  گفته است: «نمی‌توانند ما را زمین بزنند. ما خواهرانه با هم این داستان را بازگویی خواهیم کرد و جشن خواهیم گرفت. از همه هوادارانمان به خاطر باوری که به ما دارند و حمایتی که از این فیلم می‌کنند، تشکر می‌کنیم».

این اولین بار نیست که وو به کج‌خلقی متهم می‌شود. در ماه مه، پس از آن‌که نمایش سریال او در «اِی‌بی‌سی» به اسم «جوجه امروزی» تجدید شد، یک پیام مملو از دشنام و ناسزا در توییتر گذاشت. او سپس دلیل خشم خود را توضیح داد و گفت که «ناراحت» بوده، چون تجدید این شو باعث شده بوده است که «پروژه دیگری را که عاشق آن بوده، ترک کند».

اکران فیلم دغلکاران از ۱۳سپتامبر ۲۰۱۹در بریتانیا آغاز خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر