پیوستن دو بازیکن نوجوان به تیم بزرگسال منچستر یونایتد

«شولا شورتایر» و «هانیبال مجبری»، تمرینات خود را در ترکیب تیم اصلی منچستریونایتد آغاز می‌کنند

اوله گونر سولشر، مربی تیم منچستریونایتد - Andy Rain / POOL / AFP

«شولا شورتایر» و «هانیبال مجبری» به‌عنوان پاداش بازی برتر‌ خود در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها، تمرینات خود را در ترکیب تیم اصلی منچستریونایتد آغاز می‌کنند.

اوله گونر سولشر تایید کرد که این دو نوجوان در حال ورود به جرگه بزرگسالان هستند؛ گرچه این مسئله مشارکت آن‌ها در تیم‌های نوجوانان را کمی پیچیده می‌کند.

شورتایر، مهاجم ۱۷ ساله خط میانی، به تازگی اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد و جمعه گذشته در پیروزی شش بر چهار یونایتد مقابل تیم زیر ۲۳ سال بلک‌برن، هت تریک کرد. مجبری هم یک هافبک ۱۸ ساله بسیار آینده‌دار است که در سال ۲۰۱۹، با قراردادی ۱۰ میلیون یورویی، از موناکو به منچستریونایتد پیوسته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سولشر گفت: «ما شولا را با خود به تیم بزرگسالان بردیم. هانیبال نیز احتمالا به ما ملحق خواهد شد و ما آن‌ها را برای مدتی در کنار خود خواهیم داشت. من فکر می‌کنم این گام بعدی در پیشرفت آن‌ها است. فقط وقتی به‌عنوان ذخیره بازی می‌کنند، باید جدا سفر کنند؛ بنابراین وارد جمع بزرگسالان می‌شوند. من فکر می‌کنم که این یک گام خوب برای آن‌ها است و این دو کاملا شایسته هستند. آن‌ها واقعا خوب بازی کرده‌اند.»

سولشر پیش از این هم «آماد» را با یک قرارداد، مستقیما از جمع نوجوانان وارد تیم اصلی یونایتد کرد. این بازیکن ۱۸ ساله برای اولین بار در اوایل هفته جاری برای یونایتد وارد زمین شد.

آماد در پیروزی در دور پنجم جام حذفی انگلیس مقابل وستهام، یک بازیکن تعویضی بدون استفاده بود و می‌توانست برای سفر لیگ برتری روز یکشنبه به وست برومویچ آلبیون، همراه تیم شود.

© The Independent

بیشتر از ورزش