التهاب در دور ششم جام حذفی: یونایتد در برابر لستر، سیتی در مقابل اورتون

منچسترسیتی با پیروزی در هر ۱۵ بازی اخیرش رکوردی تازه در لیگ برتر ثبت کرده است

منچسترسیتی، مدعی قهرمانی لیگ برتر، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به اورتون سفر می‌کند. این تیم به سرمربیگری پپ گواردیولا، که شرط‌‌بندی‌های بازار فوتبال حاکی از احتمال پیروزی وی دارد، چهارشنبه در سوانزی، با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و همراه با اورتون، که پنج بر چهار در مقابل تاتنهام به یک پیروزی به‌یادماندنی در وقت اضافی دست یافت، به جمع هشت تیم نهایی رسید.

منچسترسیتی که با پیروزی در تمام ۱۵ بازی اخیر خود، با پیروزی‌های پشت‌سر‌هم در لیگ برتر رکوردشکنی کرده است، هفته آینده نیز در یک بازی دیگر از سری لیگ برتر، به مصاف مرسی‌سایدرها خواهد رفت. این همان بازی‌ است که پس از انتقاد گواردیولا از به تعویق انداختن دیدار تیمش با اورتون در ماه دسامبر به دلیل ابتلا پنج بازیکن منچسترسیتی به کرونا، از نو برنامه‌ریزی شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

منچستریونایتد نیز که اینک در جایگاه دوم لیگ برتر است، در بازی مرحله یک چهارم نهایی، با نتیجه تساوی، لستر را به جایگاه سوم هل داد. این دو تیم در آخرین دیدار خود در روز بعد از کریسمس، به تساوی ۲-۲ دست یافتند.

پاداش ساوت‌همپتون برای پیروزی‌ روز پنجشنبه مقابل ولوز، یک سفر دور از خانه به ساحل جنوبی بورنموث بود.

با تساوی نهایی، برنده بازی دیرهنگام پنجشنبه بین بارنزلی و چلسی در خانه، میزبان شفیلدیونایتد خواهد بود. این دیدارها قرار است آخر هفته ۲۰ تا ۲۱ مارس برگزار شوند.

قرعه‌کشی دور ششم جام حذفی به قرار زیر است:

اورتون در مقابل منچستر سیتی
لستر در مقابل منچستریونایتد
بورنموث در مقابل ساوت‌همپتون
چلسی در مقابل شفیلد یونایتد

PA

بیشتر از ورزش