دیدار دور رفت لیورپول و آربی لایپزیگ در بوداپست

این تصمیم در نتیجه محدودیت‌های سفر مربوط به ویروس کرونا در آلمان اتخاذ شد

ورزشگاه پوشکاش آرِ‌نا در بوداپست - ATTILA KISBENEDEK / AFP

دیدار رفت لیورپول مقابل تیم لایپزیگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پوشکاش آرِ‌نا در شهر بوداپست برگزار می‌شود.

این تصمیم در نتیجه محدودیت‌های سفر ناشی از ویروس کرونا در آلمان اتخاذ شده است. در غیر این صورت تیم لایپزیگ میزبان این مسابقه می‌شد.

قرار شده که لیورپول برای بازی رفت مرحله حذفی ۱۶ فوریه در لباس بوندسلیگا به ورزش‌گاه ردبول آرِ‌نا برود. بازی منتقل شده در همان تاریخ برگزار خواهد شد. لایپزیگ سپس برای بازی برگشت در روز ۱۰ مارس به آنفیلد سفر خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بیانیه منتشرشده توسط یوفا در روز یک‌شنبه آمده است: «یوفا از تیم‌های لایپزیگ و لیورپول بابت همکاری و کمک‌شان در جهت پیدا کردن راه‌حلی برای این موضوع، و همچنین از فدراسیون فوتبال مجارستان برای حمایت‌ها و میزبانی این بازی، قدردانی می‌کند.»

تیم لایپزیگ با سرمربی یولیان ناگلزمان، فصل گذشته به بازی‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد و در نهایت با امتیاز ۳-۰ مقابل پاری سن ژرمن، در برتری خانگی این تیم، باخت.

تیم لیورپول، که در سال ۲۰۱۹ قهرمان شد، در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل تیم اتلتیکو مادرید حذف شد.

سرخ‌پوشان یورگن کلوپ در اولین بازی این دیدار مقابل باشگاه لالیگا اسپانیا با نتیجه ۱-۰ باختند، اما در بازی تحت هدایت دیگو سیمئونه در آنفیلد با نتیجه‌ی ۳-۲ جلو افتادند.

© The Independent

بیشتر از ورزش