ترانه فی‌البداهه آریانا گرانده در کمپین تبلیغاتی ژیوانشی

عکس‌های تازه‌ای از کمپین مد پاییز و زمستان منتشر شد

Theo Wargo / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

ویدیویی تازه‌ای از کمپین تبلیغاتی پاییز و زمستان ژیوانشی با شرکت آریانا گرانده منتشر شده که در آن، آریانا حین عکس‌برداری روی صحنه، ترانه‌ای ملودیک را بداهه‌خوانی می‌کند.

ماه می، مزون فرانسوی ژیوانشی فاش کرد که خواننده آمریکایی «چهره جدید» این برند خواهد شد.

چند هفته پیش، اولین تصاویر رسمی کمپین گرانده با این برند تجملی بیرون آمد که ستاره پاپ را با تاپی آستین پفی و کتی زمردنشان با سرشانه‌های بزرگ نشان می‌داد.

 ویدیوی جدید که برای کمپین تبلیغاتی روز چهارشنبه در یوتیوب منتشر شد، پشت صحنه عکس‌برداری از گرانده را برای ژیوانشی نشان می‌دهد.

در آغاز ویدیو، دوربین گرانده را که نوشیدنی‌ای در دست راست دارد و ترانه‌ای ملودیک می‌خواند در طول چند راهرو دنبال می‌کند.

instagram.com/givenchyofficial

سپس، آهنگی که گرانده می‌خواند – که از ترانه «هامبل»، تهیه شده توسط سیج دجمینای است – به ضرباهنگی مصنوعی تبدیل می‌شود و در همان حال، خواننده ۲۶ ساله جلوی دوربین عکاس ژست می‌گیرد.

بعد گرانده در حال عکس‌برداری، اشعاری فی‌البداهه را به آهنگ اضافه می‌کند و می‌خواند: «می‌خوام راجع به همین حالا بخونم. عکس‌برداری برای کمپین ژیوانشی. آره فلان فلان شده».

در ادامه عکس‌برداری، ظاهرا به صورت از قبل تعیین شده، تلفن گرانده از توی یک کیف دستی کوچک زنگ می‌زند. گرانده در حالی که تلفن‌اش را در می‌آورد، عذرخواهی می‌کند و نشان می‌دهد که یک جاتلفنی ژیوانشی دارد.

در تلفن به گرانده گفته می‌شود که باید جلسه عکس‌برداری را ترک کند. گرانده بیرون می‌رود و پیش از خروج از در، یک کیف دستی بزرگ را برمی‌دارد و می‌پرسد که آیا می‌تواند کت کمربنددار ژیوانشی را که به تن دارد نگه دارد یانه.

چندین «آرایاناتور» – لقبی که به هواداران سرسپرده گرانده داده شده – زیر ویدیوی یوتیوب او کامنت گذاشته‌اند.

یکی نوشته: «چقدر پخته شده! زن بی‌نظیری و خیلی بامزه‌ای است». یکی دیگر اضافه کرده: «خیلی دوستش دارم، شخصیت خیلی پرجنب و جوشی دارد».

اخیرا، پس از آن که یک مدل، یک عکاس افراد مشهور را متهم کرد که به او رشوه داده تا از او عکس برهنه بگیرد، گرانده موضوع را علنی کرد.

گرانده پیامی را در استوری انستاگرامش به اشتراک گذاشت و به هنرمندان هشدار داد که با عکاس‌هایی که آنها را معذب می‌کنند کار نکنند و «دنبال عکاس دیگری بگردند».

© The Independent

بیشتر از زندگی