فوتبال فانتزی: در هفته ۲۳ لیگ برتر انگلستان چه خبر است؟

برونو فرناندز در نهایت مقابل ساوتهمپتون ۹ نفره نتیجه گرفت

سون هونگ مین (چپ)، بازیکن برتر تهاجمی تاتنهام  در مقابل آنتونیو رودیگر(راست) بازیکن تیم چلسی- REUTERS/Neil Hall 

سون هونگ مین

سون بازیکن برتر تهاجمی در این بازی آخر هفته است ما آیا تاتنهام می‌تواند از قابلیت او بهره‌برداری کند؟ با توجه به قیمت ۵۶ درصدی وی در بازار، ممکن است منطقی باشد در شرط‌بندی بر روی این بازیکن کره‌جنوبی کاور (cover) کنید.

رافنیها

او چند هفته‌ای است که بهترین راز پنهان مانده در فوتبال فانتزی است. ارزش سهام او در شرط‌بندی فقط ۵.۳ میلیون پوند قیمت دارد و فقط ۱.۵ درصد از مدیران مالک سهام او در شرط‌بندی هستند. دو گل و دو پاس گل رافینا در سه بازی به این معنی است که او برای مدت طولانی در موقعیت تفاضلی (differential) باقی نخواهد ماند.

آنتونیو رودیگر

به زودی خواهیم فهمید که توماس توخل چه ترکیبی را برای چلسی در نظر گرفته است، اما به نظر می‌رسد رودیگر بخشی از این ترکیب باشد. با قیمت ۴.۵ میلیون پوند، وی در سه بازی پیش رو که اولی آن در روز یکشنبه در ورزشگاه برامال لین خواهد بود، یک گزینه ارزان برای دفاع ارائه می‌دهد.

توماس سوچک

گرچه سخت است که او را شرط‌ تفاضلی در نظر بگیریم، اما جای تعجب است که سوچک پس از عملکرد چشمگیرش در گلزنی  فقط در ۲۰ درصد از بازی‌ها حضور دارد. با سه گل در سه بازی این بازیکن اهل چک ثابت می‌کند تهدید بزرگی در زمین فوتبال است. 

لوک شاو

با قیمت ۴.۹ میلیون پوند و تثبیت او به عنوان مدافع چپ یونایتد، نادیده گرفتن شاو روز به روز دشوارتر می‌شود. دو پاس او در نیمه اول مقابل ساوتهمپتون به سولشر اجازه داد تا در نیمه دوم به او استراحت دهد و او را برای دیدار اورتون تازه نگه دارد.

کاپیتانی

این هفته با سون هونگ مین با یک معمای کلاسیک فرم در مقابل ترکیب روبرویم. اگر او گل می‌زد سر راست می‌بود. اما یک گل از هشت بازی آخر کمی مایه نگرانی است، حتی اگر او در مقابل بدترین دفاع بهترین حریف روبرو باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برونو فرناندز در نهایت مقابل ساوتهمپتون ۹ نفره نتیجه گرفت و می‌تواند این کار را در دیدار با اورتون در اولدترافورد تکرار کند.

اعتماد به مایکل آنتونیو در یک هفته دیگر که انتخاب برجسته‌ای در بازار نیست، ممکن است گزینه خوبی باشد. 

شرط بر روی گل نخوردن تیم‌ها

از آنجا که مشکلات تاتنهام بیش از دفاع به حمله آنها مربوط می‌شود‌، همچنان یک شرط امن برای شرط بندی بر روی گل نخوردن است.

سه بازی متوالی بدون گل خوردن توسط چلسی نشانه خوبی از احتمال تکرار این در مقابل شفیلد یونایتد است. 

در بازی برایتون در مقابل برنلی شاید تمرکز بر ضربه ایستگاهی باشد و گل چندانی رد و بدل نشود.

شرط‌های دوبل و جاخالی‌ها

هنگام انجام نقل و انتقالات این هفته، به خاطر داشته باشید که پس از برنامه‌ریزی مجدد چندین بازی به تعویق افتاده، شش تیم اکنون یک بازی دو‌هفته‌ای خواهند داشت.

منچسترسیتی، اورتون، برنلی و فولهام هر یک دو بار در هفته ۲۴ بازی می‌کنند، در حالی که لیدز و ساوتهمپتون دو بار در هفته ۲۵ بازی می‌کنند.

بهترین یازده نفر

مندی شاو، رودیگر، کنسلو؛ سون، فرناندس، رافینها، سوچک؛ آنتونیو، بامفورد، ویلسون.

© The Independent

بیشتر از ورزش