لری کینگ به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

این مجری مشهور نزدیک به ۲۵ سال گرداننده یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های زنده تلویزیونی در آمریکا بود

لری کینگ، مجری باسابقه آمریکایی- Rodriguez/Getty Images/AFP

خبرگزاری‌های آمریکایی از جمله شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش دادند که لری کینگ، مجری معروف تلویزیونی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. 

لری کینگ که مشهور به مصاحبه‌های جنجالی با شخصیت‌های معروف جهانی ا‌ست، طی سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۰ یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه سی‌ان‌ان داشت. این چهره معروف رسانه‌ایی در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد چند نوبت با وی گفت‌وگو کرد.

پس از یکی از این گفت‌وگوها حمید مولانا، مشاور رییس‌جمهور در آن مقطع،  درباره برنامه لری کینگ با احمدی‌نژاد مدعی شده بود که «در مصاحبه رییس‌جمهور با لری کینگ، کارگردانان این برنامه وی را مجبور کردند که ۱۳ بار برنامه‌اش را قطع کند و در آن حین سوالات جدید به وی دادند، اما نتوانستند احمدی‌نژاد را در آن راهی که می‌خواستند بکشانند. به جز احمدی‌نژاد هیچ‌کس دیگری نمی‌توانست با این موضع شجاعت، ایمان و تدبیر ظاهر شود».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لری کینگ در سال ۱۹۳۳ در بروکلین نیویورک در یک خانواده یهودی مهاجر به دنیا آمد. لری کینگ در سال ۱۹۵۷ در میامی آمریکا در یک  رادیو محلی وارد جهان رسانه شد. 

لری کینگ در اواخر دهه هفتاد میلادی به یک چهره شناخته شده رسانه‌ای در آمریکا تبدیل شد و مصاحبه‌های جنجالی و چالش‌برانگیز او در همان سال‌ها معروف شد. وی برنامه معروفی داشت که پس از گفت‌وگو با یک چهره سیاسی و به شنوندگان این فرصت را میداد تا در تماس با برنامه نظرات خود را بیان کنند. سنتی که برای برنامه‌های رادیویی بدعت مهمی بود. 

لری کینگ زندگی خصوصی پر فراز و نشیبی داشت. او هشت بار با هفت زن ازدواج کرد. تابستان سال گذشته دو تن از فرزندان لری کینگ در فاصله چند هفته از یکدیگر از دنیا رفتند. 

بیشتر از جهان