سرو غذا و نوشیدنی در پروازهای داخلی تایلند ممنوع شد

طولانی‌ترین پروازهای داخلی در تایلند دو ساعت طول می‌کشد

از زمان آغاز بحران همه‌گیری کرونا، شش هزار و ۷۰۰ مورد ابتلا به این ویروس در تایلند به ثبت رسیده است -AFP 

به منظور محدود کردن شیوع ویروس کرونا، مصرف غذا و نوشیدنی در پروازهای داخلی تایلند ممنوع شده است.

سازمان هواپیمایی کشوری تایلند به شرکت‌های هواپیمایی هشدار داد که خوردن و آشامیدن در حین پرواز ممنوع است. به شرکت‌های هوایی داخلی گفته شده است: «در موارد اضطراری، خدمه مجازند  آب آشامیدنی در اختیار مسافران قرار دهند اما دادن آب به یک مسافر هم باید با حداکثر فاصله از سایر مسافران انجام شود.»

توزیع روزنامه و مجله نیز در داخل پرواز ممنوع شده است؛ البته توصیه‌های ایمنی پرواز همچنان در دسترس مسافران خواهد بود.

سازمان هواپیمایی کشوری تایلند اعلام کرد: «در حال حاضر همه‌گیری کرونا در بسیاری از مناطق در حال افزایش است. برای مقابله با این وضعیت، محدودیت‌هایی برای ارتقا بهداشت عمومی و افزایش سطح نظارت و اقدامات پیشگیرانه در پروازها برقرار می‌شود.»

قوانین جدید از شب سال نو اعمال شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از زمان آغاز بحران همه‌گیری کرونا، شش هزار و ۷۰۰ مورد ابتلا به این ویروس در تایلند به ثبت رسیده است. این رقم معادل آمار سه ساعته ابتلا به کرونا در بریتانیا است. ۶۱ نفر تاکنون در تایلند بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

طولانی‌ترین پروازهای داخلی در تایلند دو ساعت طول می‌کشد: پرواز از شهر چیانگ‌مای در شمال این کشور به جزیره پوکت و دیگری باز هم از چیانگ‌مای به استراحتگاه اصلی کرابی در جنوب تایلند.

در ماه اکتبر، بخش پذیرایی «تای ایرویز» رستورانی راه‌اندازی کرد که در آن غذاها به سبک وعده‌های غذایی حین پرواز، ارایه می‌شوند.

© The Independent

بیشتر از جهان