جواب آزمایش کرونای دو بازیکن منچستر سیتی مثبت شد

باشگاه فوتبال منچسترسیتی: نتیجه تست کرونای گابریل ژزوس، کایل واکر و دو تن از کارکنان باشگاه مثبت است

پپ گوآردیولا، مربی تیم منچستریونایتد - Paul ELLIS / AFP

گابریل ژزوس و کایل واکر، دو ستاره تیم فوتبال منچستر سیتی، بازی‌های ایام کریسمس را از دست خواهند داد زیرا نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است و این دو بازیکن باید خود را قرنطینه کنند.

باشگاه منچسترسیتی اضافه کرده است که دو تن از کارکنان این باشگاه نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

روز سه‌شنبه  این دو بازیکن در پیروزی کوبنده چهار بر یک سیتی در برابر آرسنال در جام کارابائو شرکت داشتند. سیتی قرار است در ماه ژانویه و در مرحله نیمه‌نهایی، با منچستر یونایتد روبه‌رو شود. حالا پپ گواردیولا روز شنبه در بازی با نیوکاسل هیچ‌یک از این دو بازیکن کلیدی را در اختیار نخواهد داشت. ضرورت قرنطینه فردی احتمالا مانع حضور این دو بازیکن در بازی روز ۲۸ دسامبر با اورتون و نیز بازی مقابل چلسی در روز سوم ژانویه می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باشگاه منچسترسیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «باشگاه فوتبال منچسترسیتی تایید می‌کند که نتیجه تست کرونای گابریل ژزوس، کایل واکر و دو تن از کارکنان باشگاه مثبت شده است. هر چهار نفر حالا طبق پروتکل لیگ برتر و دولت بریتانیا درباره قرنطینه، خود را قرنطینه خواهند کرد. همه ما در باشگاه در ایام کریسمس برای همکاران خود بهبود سریع، پیش از بازگشت به کار، تمرین و رقابت را آرزو داریم.»

طبق مقررات لیگ برتر، بازیکنان یا کارکنان باشگاه‌هایی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت باشد باید ۱۰ روز خود را قرنطینه کنند؛ بنابراین، ژزوس و واکر از سفر به اورتون و چلسی و نیز دیدار مقابل نیوکاسل محروم خواهند شد.

 این گزارش با همراهی پرس اسوسیشن تکمیل شده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش