سحر تبر از صدور حکم ۱۰ سال زندان خود خبر داد

فاطمه خویشوند، مشهور به «سحر تبر»، هنگام بازداشت ۱۸ سال بیشتر نداشت

فاطمه خویشوند، مشهور به «سحر تبر»- عکس از شبکه‌های اجتماعی

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از چهره‌های معروف ایرانی در شبکه‌های اجتماعی که در اینستاگرام ده‌ها هزار دنبال‌کننده دارد، از صدور حکم ۱۰ سال زندان برای خود خبر داد.

وی که از پاییز سال گذشته در بازداشت است، در گفت‌وگویی اختصاصی با پایگاه خبری رکنا که روز جمعه منتشر شد گفت، «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو مورد تبرئه شده‌ام.»

خانم خویشوند مهر ۱۳۹۸ در پرونده‌ای به نام «شاخ‌های اینستاگرام» از سوی دادگاه انقلاب، که مجری رسیدگی به اتهامات امنیتی است، بازداشت و پس از مدتی وادار به اعتراف تلویزیونی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی به «معاونت در فساد فی‌الارض» و «تشویق به فساد» از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، «توهین به مقدسات» از طریق توهین به حجاب، و «تحصیل مال نامشروع» متهم شده است.

خانم تبر به رکنا گفت امیدوار است با اعتراض به حکم دادگاه، مورد عفو قرار بگیرد.

او که سال گذشته هنگام بازداشت ۱۸ سال بیشتر نداشت، با انتشار عکس‌هایی متفاوت از خود در فضای مجازی، که در بیشتر موارد گریم داشته یا دستکاری کامپیوتری شده‌اند، معروف شد.

پیام درافشان وکیل مدافع خانم خویشوند اردیبهشت ماه در گفت‌و‌گو با ایندیپندنت فارسی از ابتلای موکلش به ویروس کرونا در زندان خبر داد و در مورد وضعیت سلامتی او ابراز نگرانی کرد.

بیشتر از