پخش رایگان فیلم‌های جیمز باند در یوتیوب

دسترسی آزاد برای ساکنین ایالات متحده و دسترسی با وی‌پی‌ان برای ساکنین بریتانیا

در میان فیلم‌هایی که در بخش رایگان برای تماشا قرار گرفته‌اند، فیلم‌های اولیه این مجموعه با نقش‌آفرینی شان کانری به چشم می‌خورند- STEFFI LOOS / AFP

تماشای ۱۹ فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند، در یوتیوب به رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند.

این امکان فقط برای بینندگان ساکن ایالات متحده ارائه شده است، گرچه ساکنین بریتانیا نیز با استفاده از وی‌پی‌ان، می‌توانند به این نسخه از سایت که برای ایالات متحده است، دسترسی پیدا کنند.

به نظر می‌رسد یوتیوب قراردادی با مترو گلدوین مایر، که استودیوی مسئول تولید این مجموعه از فیلم‌های جاسوسی کلاسیک است، امضا کرده تا پخش رایگان آن را تسهیل بخشد.

این فیلم‌ها را می‌توان در بخش «Free to Watch» (رایگان برای تماشا) در یوتیوب پیدا کرد. نیاز به پرداخت مبلغی برای تماشای این فیلم‌ها نیست، اما تماشای آنها با پخش تبلیغات بازرگانی همراه خواهد بود.

در میان فیلم‌هایی که در بخش رایگان برای تماشا قرار گرفته‌اند، فیلم‌های اولیه این مجموعه با نقش‌آفرینی شان کانری، از جمله «دکتر نو» و «پنجه طلایی» و فیلم‌هایی جدیدتر با بازیگری پیرس برازنان، از جمله «چشم طلایی» و «روزی دیگر بمیر» به چشم می‌خورند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مجموعه شامل فیلم‌های جدیدتر با نقش‌آفرینی دنیل کریگ، به عنوان مامور ۰۰۷ نیست. این یعنی از «کازینو رویال» به این طرف، فیلمی از این مجموعه یافت نخواهد شد.

همچنین معلوم نیست که این مجموعه تا چه زمانی در بخش «رایگان برای تماشا» در یوتیوب باقی خواهد ماند. بنابراین به علاقه‌مندانی که مشتاق تماشای مجموعه فیلم‌های باند هستند توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر آنها را تماشا کنند.

جدیدترین فیلم این مجموعه «زمانی برای مردن نیست» در حال حاضر قرار است از ۲ آوریل ۲۰۲۱ در سینماها پخش شود. اکران آن تاکنون دو بار از آوریل و نوامبر ۲۰۲۰ به خاطر بیماری همه‌‌گیر کووید-۱۹ به تعویق افتاده است.

در ادامه فهرست کامل فیلم‌های جیمز باند که در یوتیوب به رایگان در دسترس است را خواهید دید:

دکتر نو

از روسیه با عشق

پنجه طلایی

گلوله آتشین

فقط دو بار زندگی می‌کنید

در خدمت سرویس مخفی ملکه

الماس‌ها همیشگی‌اند

زندگی کن و بگذار بمیرد

مردی با طپانچه طلایی

جاسوسی که مرا دوست داشت

مون ریکر

فقط بخاطر چشمان تو

اختاپوس

منظری به یک قتل

روشنایی‌های پایدار روز

جواز قتل

چشم طلایی

فردا هرگز نمی‌میرد 

دنیا کافی نیست

روزی دیگر بمیر

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر