آرسنال و تاتنهام، برندگان بزرگ دیدارهای پنجشنبه شب جام یوفا

آ.اس.رم هم در زمین سی‌اف‌آر کلوژ رومانی دو بر هیچ برنده شد

ریس نلسون، بازیکن میانی آرسنال، گل دوم تیمش را وارد دروازه مولده سوئد می کند - SVEIN OVE EKORNESVÅG / NTB / AFP

در بازی‌های پنجشنبه شب جام اروپا (که قبلا به نام جام اتحادیه باشگاه‌های اروپا شناخته می‌شد) بهترین نتایج را تیم‌های انگلیسی به دست آوردند.

آرسنال پس از نتایجی ناخوشایند در لیگ برتر انگلستان، این بار در زمین مولده سوئد، با سه گل پپه، نلسون و بالوگان به پیروزی قاطعی دست یافت تا شاگردان میکل آرتتا جان دوباره‌ای بگیرند.

تیم دیگر لندنی، تاتنهام، میزبان لودوگورتس رازگراد بلغارستان بود، و به رهبری ژوزه مورینیو موفق شد با دو گل آلوس موریاس و دوگل دیگر از وینکس و لوکاس مورا، مهمانش را چهار بر هیچ بدرقه کند.

آ.اس.رم ایتالیا در زمین سی‌اف‌آر کلوژ رومانی دو بر هیچ برنده شد، همان نتیجه ای که رویال آنتورپ بلژیک در زمین ال‌ای‌اس‌کی به دست آورد.

اما خنت، دیگر تیم بلژیکی شب بدی را پشت سر گذاشت و در زمین خود با دو گل مغلوب ستاره سرخ بلگراد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در  دوندالک ایرلند، راپید وین سه بر یک بر میزبان خود غلبه کرد،  و در آلمان بایر لورکوزن چهار بر یک از سد هاپوئل بعر شِوای اسرائیل گذشت. در همین گروه، اسلاویا پراگ در زمین نیس فرانسه توانست سه بر یگ به پیروز برسد.

در گروه دی، گلاسگو رنجرز اسکاتلند دو بار با گل‌های ارفیلد و روف از بنفیکای پرتغال جلو افتاد، ام تاورنیه و آلفونسو فرناندز هر بار جبران کردند و بازی دو بر دو به پایان رسید.

در هلند، پی‌اس‌وی آیندهوون به زحمت و بانتیجه سه بر دو تیم پی‌ای‌او‌کی سالونیکای یونان را شست داد و در همین گروه، ناپولی اتیتالیا، با دو گل از سد اچ‌ان‌کی ریکا گذشت.

لسترسیتی به رهبری برندون راجرز مهمان اسپورتینگ براگای پرتغال بود. المصراطی، دیاز فرناندز و ردوریگز باربوسا برای تیم پرتغالی گل زدند. اما بارنس، تامس و واردی نتیجه بازی را سه بر سه به آخر رساندند.

بیشتر از ورزش