ستاره دنیای رزمی «قطعا» در سال ۲۰۲۱ با مانی پاکیائو مبارزه می‌کند

آودی عطار به بلومبرگ گفت: «کانر در ۲۳ ژانویه به مصاف داستین پوریر خواهد رفت»

مک‌گرگور در سال ۲۰۱۷ وارد ورزش بوکس شد - Steve Marcus/Getty Images/AFP

به گفته آودی عطار، مربی کانر مک‌گرگور، این ستاره دنیای رزمی در سال ۲۰۲۱ به ورزش بوکس بازخواهد گشت و با مانی پاکیائو مبارزه خواهد کرد. 

مک‌گرگور در حال حاضر مشغول آمادگی برای مبارزه‌ای مجدد با داستین پوریر است که قرار است در برنامه یواف‌سی ۲۵۷ در تاریخ ۲۳ ژانویه برگزار شود و شاهد بازگشت مجدد او از بازنشستگی به عرصه رقابت خواهد بود. 

طی سال جاری مذاکراتی میان نمایندگان مک‌گرگور و پاکیائو انجام شده است و انتظار می‌رود این مبارزه در سال ۲۰۲۱ در خاورمیانه برگزار شود. 

آقای عطار به بلومبرگ گفت: «کانر در ۲۳ ژانویه به مصاف داستین پوریر خواهد رفت. او اول باید تکلیف مبارزه با داستین را روشن کند، ولی کانر می‌گوید می‌خواهد با مانی هم مبارزه کند. مانی هم که اظهار داشته می‌خواهد با کانر مبارزه کند و همان طور که قبلا اظهار داشته‌ام، ما مشغول مذاکراتی در این زمینه هستیم. این مبارزه‌ای است که ما قطعا ترتیب برگزاری‌اش را خواهیم داد چون هر دو ورزشکار خواهان مبارزه در آن هستند و به نظر می‌رسد هواداران سراسر دنیا نیز به شدت به آن علاقه‌مندند.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک‌گرگور در سال ۲۰۱۷ وارد ورزش بوکس شد، وقتی در رقابتی سودآور به مصاف فلوید می‌ودر جونیور رفت و از او باخت ولی گفته می‌شود از این مسابقه ۱۰۰ میلیون پوند درآمد داشته است.  

با وجود این، مبارزه با پاکیائو که در حال حاضر از سناتورهای کشور فیلیپین است، احتمالا جنبه اقدامی خیرخواهانه و نیکوکارانه داشته باشد. 

بیانیه‌ای که از طرف آقای پاکیائو صادر شد اظهار داشت: «به خاطر قربانیان فیلیپینی کووید-۱۹، سناتور مانی پاکیائو سال آینده به مصاف کانر مک‌گرگور، ابرستاره ورزش‌های رزمی خواهد رفت. بخش اعظم درآمد این مسابقه به کسانی اهدا خواهد شد که در سراسر کشور تحت تاثیر این بیماری عالم‌گیر قرار گرفته‌اند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش