هری کین: تاتنهام با هدایت خوزه مورینیو آماده قهرمانی است

بازیکن شماره ۱۰ تاتنهام از ابتدای فصل دائماً مسبب گل و پاس گل بوده است

هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام- Dave Thompson / POOL / AFP

هری کین، مهاجم تاتنهام می‌گوید که به نظر او به لطف حضور خوزه مورینیو، سرمربی تیم، تاتنهام بالاخره در موقعیت خوبی برای کسب پیروزی و افتخارات قرار دارد. 

قبل از انتصاب سرمربی پرتغالی، تاتنهام با هدایت مائوریسیو پوچتینو به فینال لیگ قهرمانان رسید اما پس از آن به سرعت فرم خود را از دست داد و نتوانست به طور منظم عنوان قهرمانی را در داخل حفظ کند. 

آخرین جام آن‌ها - تنها تکه نقره آن‌ها در این قرن - جام حذفی در سال ۲۰۰۸ بود. آخرین قهرمانی آن‌ها در لیگ در سال ۱۹۶۱ اتفاق افتاد. 

کین که در ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰ در فرم خارق‌العاده‌ای قرار گرفته است، احساس می‌کند که تیم هنوز در جنبه‌هایی ضعف دارد اما در مجموع در مسیر درستی حرکت می‌کند و می‌تواند دوباره به پیروزی دست یابد. 

«ما بازیکنانی در رختکن داریم که برنده جام بوده‌اند. ما تجربه خوبی در رختکن داریم. مدیران کاربلدی داریم. احساس می‌کنم اکنون در مکانی هستیم که اگر از نظر ذهنی خود را آماده پیروزی کنیم، می‌توانیم به آن دست یابیم. اما در عین حال دچار توهم هم نیستیم. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بدیهی است که خوزه در هر سطح یک برنده است. او این حس را با خود به تیم آورده است که آمده است که تیم را به پیروزی برساند. 

او در تیم ایجاد اعتماد به نفس می‌کند. او یک مرد عالی، با تجربه عالی است ما به عنوان بازیکن به او نگاه می‌کنیم و از او اعتماد به نفس می‌گیریم. 

از زمانی که او از در وارد شد، ما رابطه بسیار خوبی با او داشته‌ایم.» 

تاتنهام پس از پیروزی آخر هفته مقابل وست بروم که در آن کین گل پیروزی را به ثمر رساند، در جایگاه دوم لیگ برتر قرار دارد. 

این مهاجم اکنون در حال انجام وظیفه در تیم ملی انگلیس است، جایی که تیم ملی انگلیس در اولین بازی عصر پنجشنبه در یک بازی دوستانه به مصاف ایرلند می‌رود. 

این آخر هفته اگر در سایت شرط‌‌بندی Betfair ده پوند در لیگ برتر شرط‌بندی کنید، ده پوند رایگان برای شرط‌بندی دریافت خواهید کرد. شرایط این است: حداقل ۱۰ پوند در همان بازی چندگانه بین جمعه تا یکشنبه بر روی هر بازی لیگ برتر که می‌خواهید، شرط‌بندی می‌کنید. ده پوند شرط‌بندی رایگان ۷۲ ساعت معتبر خواهد بود. اگر برنده شوید، آن را نقد خواهید کرد.

© The Independent

بیشتر از ورزش