کاربران نت‌فلیکس «دو میلیارد ساعت» صرف تماشای فیلم‌های آدام سندلر کردند

قرارداد با نت‌فلیکس اقدامی جسورانه در فعالیت حرفه‌ای سندلر بود

آدام سندلر و همسرش جکی سندلر- Jean-Baptiste Lacroix / AFP

غلبه آدام سندلر بر نت‌فلیکس به خوبی در سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرده است و هیچ نشانی از آهسته شدن آن نیست.

این بازیگر یکی از پرسودترین قراردادها را با این سرویس پخش فیلم و سریال امضا کرده است چرا که بعد از موفقیت فیلم‌های قبلی او از جمله «شش مسخره» (The Ridiculous 6)، در سال ۲۰۱۷ قراردادی چهار ساله را با نت‌فلیکس بست.

دیگر فیلم‌هایی که به عنوان بخشی از این قرارداد ساخته و پخش شده‌اند، شامل «سندی وکسلر» و «معمای قتل» (Murder Mystery) است که شاید مورد انتقاد شدیدمنتقدان فیلم قرار گرفته باشد ولی بینندگان نت‌فلیکس آن‌ها را میلیون‌ها بار تماشا کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بعد از پخش خبر این که جدید‌ترین فیلم سندلر برای نت‌فلیکس با نام «هوبی هالووین» به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های این سرویس در ایالات متحده مبدل شده است، روشن شد این بازیگر چقدر در نظر تماشاگران نت‌فلیکس محبوب است.

به گفته نت‌فلیکس (به گزارش سایت جوبلو) کاربران بیش از دو میلیارد ساعت را صرف تماشای فیلم‌های سندلر، از جمله استندآپ کمدی او با نام «۱۰۰ درصد تازه» (100% Fresh) کرده‌اند.

قرارداد با نت‌فلیکس اقدامی جسورانه در فعالیت حرفه‌ای سندلر بود که بدون شک بعد از پایان قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۱ تمدید خواهد شد.

پیش‌تر و در سال جاری میلادی به سندلر گفته شد برای ایفای نقش در «جواهرات دست‌نخورده» (Uncut Gems) که در بریتانیا از طریق نت‌فلیکس پخش شد، نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد شد.

او به زودی با ایفای نقش در فیلم «فضانورد بوهم» (Spaceman of Bohemia) به ژانر درام بازخواهد گشت. این فیلم که اقتباسی از رمان ۲۰۱۷ یاروسلاو کالفار است داستان فضانوردی را تعریف می‌کند که تنها به ماموریتی در فضا فرستاده می‌شود.

© The Independent

بیشتر از فیلم