سگ‌های بایدن کاربر شبکه‌های اجتماعی شدند

«ما سگ‌های خانواده بایدن و سگ‌های منتخب اول ایالات متحده‌ایم. هاف هاف!»

میجر و چمپ، سگ‌های آقای بایدن و همسرش دکتر جیل بایدن قرار است در واشینگتن به آن‌ها بپیوندند- Win McNamee/Getty Images/AFP

پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به معنی بازگشت سگ‌ها به کاخ سفید است. میجر و چمپ، سگ‌های آقای بایدن و همسرش دکتر جیل بایدن قرار است در واشینگتن به آن‌ها بپیوندند. 

به‌نظر می‌رسد این دو حیوان خانگی برای ایفای نقش خود به عنوان سگ‌های اول آمریکا آماده‌اند و از حالا برای خودشان حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی دارند. 

یک روز پس از اعلام پیروزی آقای بایدن، حساب کاربری توییتر برای چمپ و برادرش میجر باز شد. این دو، اولین سگ‌های نجات داده شده در کاخ سفید خواهند بود. 

در یکی از اولین توییت‌های آن‌ها آمده بود: «سلام آمریکا! سلام دنیا! ماییم، چمپ و میجر. ما سگ‌های خانواده بایدن و سگ‌های منتخب اول ایلات متحده‌ایم. از همه شما برای حمایتتان و به اشتراک گذاشتن ماجراهایتان در جریان ریاست جمهوری متشکریم! هاف! هاف!» 

در یک توییت دیگر سگ‌ها – احتمالا با کمک آدم‌هایشان – ذوق‌زدگی خود را از ماجراهای پیش رو و مراسم تحلیف پدرشان ابراز کردند. 

چمپ نوشت: «خیلی مشتاق روز تحلیفیم! به‌خصوص میجر، چون تا به حال به کاخ سفید نرفته است. برای همین، مسؤولیت من این است که آن جا را نشانش بدهم، چون می‌دانم بهترین جا برای پیدا کردن خوراکی کجاست. هاف!» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو سگ در زندگی‌نامه خود گفتند که لقب «سگ اول» خواهند داشت و در ضمن، با نشر توییتی درباره سگ‌های نجات داده شده، متعلق به جرج و لارا بوش، بر اهمیت کنار گذاشتن اختلاف‌ها تاکید کردند. 

دو سگ جرمن شپرد آقای بایدن به بیش از ۱۵۲ هزار فالوئر خود در توییتر یادآوری کردند: «دوست داریم سلام کنیم به دوستانمان برنادت، باب و فردی بوش.» درست مثل میجر، فردی و باب هم سگ‌های نجات داده شده‌اند. 

سگ‌های اول آمریکا در اینستاگرام هم باهمان شناسه حاضرند و فعلا ۳۱ هزار طرفدار جمع کرده‌اند. 

طرفداران میجر و چمپ خوشحالی خود را از باز شدن حساب‌های کاربری آن‌ها ابراز کرده‌اند. شخصی نوشت: «چقدر دوست داشتنی.» و کاربر دیگری نوشت: «تبریک! ما هم خوشحالیم که شما دوتا به کاخ سفید می‌روید!»

© The Independent

بیشتر از جهان