شهرداری که غذای محبوبش استخوان است

نامزدها باید در کمتر از یک ساعت، خرگوشی را از خانه تا مرکز شهر تعقیب کنند

در این انتخابات به گونه‌ای بی‌سابقه تعداد ۲۲.۹۸۲ رای به صندوق‌ها ریخته شد-PIXABAY

روز سه شنبه، شهری کوچک در شمال ایالت کنتاکی یک سگ را به عنوان شهردارش انتخاب کرد. 

«ویلبر بیست»، از نژاد بولداگ فرانسوی، با ۱۳.۱۴۳ رای در انتخابات شهر «رَبیت هَش» به عنوان شهردار انتخاب و درمقام محبوب‌ترین سگ در تاریخ این شهر قرار گرفت.  

در این انتخابات به گونه‌ای بی‌سابقه تعداد ۲۲.۹۸۲ رای به صندوق‌ها ریخته شد. 

«ویلبر بیست» نخستین سگی نیست که در صدر شهرداری این شهر قرار می‌گیرد. ساکنان شهر «ربیت هش» از سال‌های ۱۹۹۰ سگ‌ها را به مقام شهردار انتخاب می‌کنند. ساکنان شهر با نوشتن نام سگ مورد علاقه خود روی آرای انتخاباتی و دادن اعانه یک دلاری به انجمن تاریخی «ریبت هش»، به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند. 

نخستین سگی که به شهرداری «ربیت هش» انتخاب شد، از شجره ژنتیک نامعلومی به نام «گوفی بورنمَن-کَلهون» بود. او درسال ۱۹۹۸ به مدت چهارسال در مقام شهرداری «ربیت هش» قرار گرفت اما موفق به تمام کردن دوره شهرداریش نشد و در ژوئیه سال ۲۰۰۱ در شانزده سالگی به دلیل سالخورگی درگذشت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در انتخابات سال جاری، ویلبر رقبایش - یک پیت بول تِریه و شهردار کنونی، «برینِت پالترو» را که در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده بود، شکست داد.  

«جک رَبیت»، یک بیگِل و «پاپی» یک نژاد رِتریوِر طلایی به ترتیب در مقام دوم و سوم قرار گرفتند. مقامات انجمن تاریخی «ربیت هش» در صفحه فیس‌بوکشان اعلام کردند که این دو سگ همراه با سگ دیگری به نام «لیدی استون» سفرای شهر خواهند بود. 

لازم به یادآوری است که هر سگی نمی‌تواند در انتخابات شهرداری «ربیت هش» شرکت کند. نامزدها باید ظرف یک ساعت خرگوشی را از خانه تا مرکز شهر دنبال کنند تا اجازه شرکت در انتخابات را به دست بیاورند. 

اِیمی نولند، سخنگو و دوست شهردار جدیدالانتخاب به شبکه فاکس گفت هردوی آن‌ها از هواداران شهردار برای پیروزیش در انتخابات سپاسگزاری می‌کنند. 

او گفت: «این ماجرایی هیجان‌انگیز و آرمانی عمیقا پرمفهوم برای حفظ شهر کناره‌ای ربیت هش است. شهر از گردشگران استقبال می‌کند و همچنان رویداد‌هایی تفریحی برای گردشگران از همه رده‌های سنی برای تجربه گذشته‌ها و فریبندگی شهر ترتیب می‌دهد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی