«کار تمام است. خدا ترامپ را انتخاب کرد»

مشاور دینی کاخ سفید: فرشتگان آفریقا برای ترامپ دعا می‌کنند

بنظر می رسد احتمال باخت دونالد ترامپ به جو بایدن در انتخابات بیشتر و بیشتر می‌شود. دموکرات‌ها تنها شش رای کالج الکترال به دستیابی به حد نصاب ۲۷۰ رای الکترال برای ریاست جمهوری فاصله دارند و چهار ایالت نیز هنوز نتایج آرای خود را اعلام نکرده‌اند.

روز چهارشنبه، پرزیدنت ترامپ با شتاب اعلام کرد در انتخابات تقلب شده بدون آن که در اثبات مدعایش مدرکی ارائه کند. او تهدید کرده شکایتش را به دادگاه خواهد برد و حتی از دیوان عالی ایالات متحده خواست وارد معرکه شده و از شمارش آراء جلوگیری کند. 

به دنبال آن، آقای ترامپ در توئیت هایش گفت «آراء (او) مخفیانه دور ریخته شده» است. این توئیت او توسط مدیریت سکوی توئیتر حذف شد. او همچنین «رودی جولیانی» وکیل خصوصی‌اش را به ایالت پر کشمکش پنسیلوانیا فرستاد تا شمارش آراء را متوقف کند.

در این میان، هواداران آقای ترامپ در خارج از یک مرکز شمارش آراء در ناحیه «ماریکوُپا» در ایالت آریزوتا گردآمده و در تکرار موضع رئیس جمهور می‌گویند انتخابات توسط دموکرات‌ها «دزدیده» شده است.

اما شاید غیرعادی ترین تلاش ها برای بازگرداندن آقای ترامپ به قدرت در اورلاندوی فلوریدا صورت گرفته باشد که در جریان آن «پولا وایت» مشاور مذهبی رئیس جمهور در محل موسوم به «مرکز مقدرات نوین مسیحی» (نیو کریستیَن دِستینی سِنتِر) ماراتونی از مراسم دعا و مناجات برگزار کرد و از پروردگار خواست در روند انتخابات دخالت کند. 

در ویدئویی که بصورت گسترده توسط نهاد «دیده بان راستگرا» (رایت وینگ واچ) در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، این کشیش متعلق به گروه «انجیل سعادت» ، «حلقه‌های شیطانی» علیه آقای ترامپ  تخطئه کرده و اعلام می‌کند که «فرشتگان از آفریقا و از آمریکای جنوبی» به کمک رئیس جمهور می‌شتابند. 

پولا وایت با «حلقه های شیطانی» که سعی در دزدیدن انتخابات ازترامپ دارند می‌جنگد.

خانم وایت از بالای منبری در یک کلیسای بزرگ می‌گوید: « هر دشمنی که علیه شما (ترامپ) ایستاده، بر زمین خواهیم زد. 

«شما به ما پیروزی خواهید داد. صدای باران فراوان می شنوم. صدای پیروزی می‌شنوم. صدای فریاد و آواز می‌شنوم. صدای پیروزی می شنوم. صدای باران فراوان می‌شنوم. صدای پیروزی می‌شنوم. صدای باران فراوان می شنوم. صدای پیروزی می شنوم.» 

خانم وایت ادامه می‌دهد: «پروردگار می‌گوید کار انجام شده. پروردگار می گوید کار انجام شده. پروردگار می‌گوید کار انجام شده. زیرا من صدای پیروزی، پیروزی، پیروزی، پیروزی می‌شنوم. در گوشه و کنار بهشت. پیروزی، پیروزی، پیروزی، پیروزی،پیروزی، پیروزی.»

خانم وایت پس از ادای عباراتی  که برخی کشیش‌های مسیحی  به زبانی نامفهموم استفاده می‌کنند (توضیح: زبان گلاسوُلالیا) ، مجددا به زبان انگلیسی گفت: «به آن خاطر که هم اکنون فرشتگان از آفریقا، هم اکنون از آفریقا، هم اکنون از آفریقا. از آفریقا در این لحظه اعزام شده اند.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«آن ها به اینجا می آیند. آن ها به اینجا می آیند. به نام عیسی مسیح. از آمریکای جنوبی، به اینجا می‌آیند، آن ها به اینجا می‌آیند، آن ها به اینجا می‌آیند، آن‌ها به اینجا می‌آیند، آن ها به اینجا می‌آيند.»

«از آفریقا. از آمریکای جنوبی. نیروهای آسمانی. نیروی تقویتی فرشتگان. نیروی تقویتی فرشتگان. نیروی تقویتی فرشتگان. نیروی تقویتی فرشتگان.»

ظاهرا خانم وایت از سال ۲۰۰۲ و به دنبال آن که آقای ترامپ وعظ او را در تلویزیون دیده و تلفنی به او تبریک گفته، در حلقه نزدیکان آقای ترامپ بوده است.

او عضو هیئت مشاورات انجیلی او در کارزار انتخابات ۲۰۱۶ بوده و همچنان در مقام مشاور أمور مذهبی آقای ترامپ در کاخ سفید خدمت کرده است.

این کشیش ادعاهای خارق العاده‌ای از جانب آقای ترامپ کرده است.

او در جریان استیضاح آقای ترامپ در نوامبر گذشته گفت دشمنان سیاسی رئیس جمهور «دست به سحرو جادو» می‌زنند و «پرده از صورت هر فرد (یا نهادی) که علیه آقای ترامپ قرار گیرد برداشته شده و با خون برتر عیسی مسیح مجازات و سرنگون می شود.» 

هرچند آقای ترامپ از خانم وایت و دیگر کشیش های افراطی دیگر مثل رابرت جفرس که اظهارات یهود ستیز و ضد اسلامیش معروف است برای جلب حمایت مسیحیان افراطی آمریکا استفاده کرده، اما اعتقاد خودش به مذهب جای سئوال دارد.  

او بارها در مصاحبه‌ها یا نتوانسته یا میل نداشته به بخش مورد علاقه‌اش در انجیل اشاره کند و حتی در موردی از اشاره به این که بخش «عهد عتیق» یا«عهد جدید» انجیل را ترجیح می‌دهد خودداری کرد و به مزاح گفت کتاب راهنمای «هنر معامله» (۱۹۸۷) خودش را بهترین کتابی می‌داند که تاکنون نوشته شده است.

اخیرا «مک کی کاپینز» از نشریه آتلانتیک به داستانی از مایکل کوهن وکیل سابق آقای ترامپ اشاره کرد که در سال ۲۰۱۵ ضمن تحسین کشیش «کرفلو دلار» آتلانتا گفته بود او بتازگی با اعانات مومنان کلیسایش توانسته بوده یک جت خصوصی آخرین سیستم بخرد.

ظاهرا آقای ترامپ پس از شنیدن این داستان با تحسین و توصیف آن به عنوان یک «فریب» گفته بوده : «همه اشان کلاهبردارند.»

آقای کوهن در کتاب خاطرات اخیرش تحت عنوان «بی وفا» می‌گوید آقای ترامپ پس از ملاقات با این کشیش در سال ۲۰۱۱ که برای ترامپ دعا کرده بوده، بطور خصوصی به او گفته: «این چرندیات را باور می‌کنی؟»

© The Independent