درگیری مسلحانه در کهگیلویه و بویراحمد؛ دو کشته و چهار مجروح

سه نفر از عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند و سه قبضه سلاح گرم از آن‌ها کشف شده است

پیش‌تر در تیرماه نیز درگیری مسلحانه در این منطقه منجر به قتل و درگیری ۹ نفر در این استان شده بود- عکس از رسانه‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه نفر از عاملان نزاع مسلحانه دسته‌جمعی در شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد که دو کشته و چهار مجروح برجای گذاشته خبر داد.

پیش‌تر در تیرماه نیز درگیری مسلحانه در این منطقه منجر به قتل و درگیری ۹ نفر در این استان شده بود.

امروز نیز خبرگزاری ایسنا نوشت، نزاع دسته‌جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی، رخ داده است که درگیری بین دو پسربچه این روستا بوده است و منجر به وقوع نزاع دسته‌جمعی بین خانواده‌ها شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در پی نزاع مسلحانه بین خانواده‌ها، دو نفر از طرفین درگیری در تیراندازی کشته شدند و چهار نفر دیگر از طرفین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته آقای مصطفائی سه نفر از عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند و سه قبضه سلاح گرم از آن‌ها کشف شد.

در ۳۰ تیرماه نیز رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و بازداشت ۹ نفر از افراد شرکت‌کننده در درگیری مسلحانه در شهر یاسوج خبر داد.

به گفته سعید بالش‌زر در آن درگیری مسلحانه منجر به قتل، نزاع به دلیل اختلافات قبلی رخ داده بود.

درگیری‌های مسلحانه در این منطقه پیش‌تر هم سابقه داشته است و در شهوریور ماه امسال نیز دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به درگیری‌های از این دست در این استان تاکید کرد که با عوامل درگیری‌ها به شدت برخورد می‌شود.

بیشتر از