پیش‌بینی فینال جام جهانی زنان

آمریکا و هلند برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند

FRANCK FIFE / AFP

آمریکا روز یکشنبه در فینال جام جهانی زنان با هلند روبرو می‌شود. قهرمان دنیا تا این لحظه در فرانسه همپای نام خود عمل کرده و همه را کنار زده تا به فینال امروز برسد.

هلند نیز توجه‌ها را برانگیخته و اگر امروز پیروز شود می‌تواند قهرمانی دنیا را به قهرمانی اروپا اضافه کند. بنابراین امروز بایستی انتظار یک بعدازظهر پرماجرای دیگر در لیون را داشته باشیم.

این هم تمام آن‌چه لازم است بدانید:
پیش‌بینی

در لیون در روز یکشنبه، کهنه به دیدار نو می‌رود و نو به دیدار کهنه. آمریکای همیشه فاتح  بااعتماد به نفس با هلندی روبرو می‌شود که می‌خواهد چرخه چهارسال عملکرد بی‌نقص خود را به پایانی پرشکوه برساند.

آمریکا که در نیمه‌نهایی، انگلستان را حذف کرد باعث شد تا خیلی‌ها به این تیم لقب خودخواه و قلدر را بدهند. اما واقعیت این‌جا است که آن‌ها شایسته جایی که به آن رسیدند هستند.

این بهترین تیم امروز دنیا است. آن‌ها می‌دانند چطور پیروز شوند و می‌دانند چطور جشن بگیرند و اگر هم اعتماد به نفس افراطی‌شان به خودخواهی بدل شود، چرا شکایت کنیم؟ نتایج خود گویای ماجرا هستند.

هلندی‌ها تازه برای دومین بار است که به جام جهانی زنان راه یافته‌اند و آمده‌اند تا چرخه‌ای چهار ساله را با قهرمانی توامان در جام اروپا و جام جهانی به پایان برسانند.

مصدومیت یکی از ستاره‌های تیم، لیکه مارتنز، نگران‌کننده است و کل تیم بعد از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای علیه سوئدی‌ها در نیمه‌نهایی خسته و شاید در روز یکشنبه با آثار این خستگی روبرو شوند. 

هلندی‌ها ده‌ها سال در فوتبال زنان جایگاهی نداشته‌اند و در صورت پیروزی می‌تواند آن‌ها را به لحظه‌آی از خلسه و شکوه برساند. اما در سوی دیگر آمریکایی قرار گرفته که تجربه قهرمانی دارد. واقعا دشوار است تصور کنیم آن‌ها قهرمان نشوند. پیش‌بینی من: آمریکا ۲- هلند۰!

بازی کی شروع می‌شود؟

بازی آمریکا و هلند ساعت ۵ بعدازظهر به وقت محلی در روز یکشنبه، هفت ژوئیه، آغاز می‌شود. [نه و نیم شب به وقت تهران]

کجا می‌توانم بازی را تماشا کنم؟

بازی به طور مستقیم در شبکه «بی بی سی یک» از ساعت ۳:۴۵ به وقت بریتانیا پخش می‌شود. امکان تماشای اینترنتی بازی در وب‌سایت «بی بی سی اسپورت» هم وجود دارد.

دیدارهای قبلی:

آمریکا ۳ (لوید، فان در برگ (گل به خودی)، لانگ)، هلند ۱ (فان ده ساندن)، بازی دوستانه، سپتامبر ۲۰۱۶

هلند ۱ آمریکا ۳، بازی دوستانه، آوریل ۲۰۱۳ 

برگه شرط‌بندی

سابقه در جام 
آمریکا: شش پیروزی 

هلند: شش پیروزی

شانس شرط‌بندی:

پیروزی آمریکا: ۴ به ۱۱

پیروزی هلند: ۷ به ۱۱

مساوی: ۱۸ به ۵

(احتمال شانس‌ها از وب‌سایت شرط‌بندی «۸۸۸ اسپورت» آمده)
 

© The Independent

بیشتر از ورزش