آزمایش کرونای ملانیا ترامپ منفی شد

بانوی اول آمریکا می‌گوید، مسیر طبیعی‌تر «رژیم غذایی متوازن، ویتامین و هوای تازه» را برای بهبودی دنبال کرده است

خانم ترامپ می‌گوید، دچار «بدن درد، سرفه و سر درد» شد اما همراه دونالد ترامپ به بیمارستان نرفت و در کاخ سفید ماند-ALEX WONG / Getty Images via AFP

ملانیا ترامپ پس از حمایت از «رژیم غذایی متوازن، هوای تازه، و ویتامین» برای بهبودی از کووید-۱۹، در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت.

بانوی اول می‌گوید: «مسیر طبیعی‌تر» به سوی بهبودی را به داروهایی که رئیس جمهور برای درمان بیماری کرونا مصرف کرده، ترجیح می‌دهد.

خانم ترامپ گفت: آزمایش کرونای او حالا منفی است.

او همچنین تأیید کرد که پسرشان، بارون ترامپ، هم بدون هیچ علائمی به ویروس کرونا مبتلا شده بود، اما حالا آزمایش او نیز منفی شده است.

کاربران توئیتر ادعاهای خانم ترامپ و عدم تشویق او به استفاده از ماسک و فاصله‌گیری اجتماعی را به سرعت مورد انتقاد قرار دادند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاربر swmstn2 در توئیتر نوشت: «فقط هوای تازه و ویتامین را مطرح می‌کند. ماسک، فاصله فیزیکی، حتی شستن دست با آب و صابون توصیه نشد.»

کاربر دیگری، Clockwood0317، نوشته: «هنر کرده. بسیاری از مردم آسیب‌پذیر و در خطر بالا امروزه به غذا دسترسی ندارند، ویتامین که سهل است حتی نمی‌توانند در هوای تازه به پیاده‌روی بروند تا از کووید در امان بمانند.»

و NickPonticello توئیت کرد: «و یک توصیه شخصی: هوای تازه و ویتامین مانع یک ویروس کشنده یا درمان آن نیست.»

خانم ترامپ، ۵۰ ساله، می‌گوید، دچار «بدن درد، سرفه و سر درد» شد اما همراه دونالد ترامپ به بیمارستان نرفت و در کاخ سفید ماند.

آقای ترامپ، ۷۴ ساله، سه روز در بیمارستان والتر رید با داروی آزمایشگاهی آنتی‌بادی شرکت ریجنرون تحت درمان قرار گرفت و سپس به کاخ سفید بازگشت.

خانم ترامپ در اطلاعیه‌ای که توسط کاخ سفید منتشر شد آورد: «من تصمیم گرفتم مسیر طبیعی‌تری را به جای دارو در پیش بگیرم و از ویتامین بیشتر و غذای سالم استفاده کردم.»

وی گفت: «ما افراد بسیار عالی را کنار خود داشتیم که به مراقبت از ما پرداختند و همیشه قدردان مراقبت پزشکی و درایت حرفه‌ای دکتر کانلی و همکارانش خواهیم بود.»

«احساس ناشناخته‌ای داشتم وقتی به جای تشویق مردم کشورم به بهداشت و سلامت، خودم را در جایگاه بیمار می‌دیدم.»

وی افزود: «از همه می‌خواهم هر طور که می‌توانند به حفظ سلامت خود بپردازند. رژیم غذایی متوازن، هوای تازه، و ویتامین برای حفظ سلامت بدن حیاتی هستند.»

«برای رسیدن به سلامت کامل، مهربانی و تواضع هم به همان اندازه برای تقویت ذهن و روان اهمیت دارند.»

«برای من شخصا تأثیرگذارترین بخش بهبودی‌ام زمانی بود که به خیلی چیزها فکر کردم - خانواده، دوستی‌ها، کار، و رو راست بودن با آنچه هستم.»

تاکنون بیش از ۲۱۵ هزار نفر از مردم آمریکا در اثر ویروس کرونا جان باخته و تقریبا ۸ میلیون نفر مبتلا شده‌اند.

© The Independent

بیشتر از جهان