فرمانده پلیس تهران: کیوان امام‌وردی ۳۰۰ مورد تجاوز را پذیرفت

تاکنون ۳۰ پرونده شکایت از امام‌وردی تشکیل شده است

۴۶ ویدیو مرتبط با تجاوز به دختران از محل سکونت امام‌وردی کشف شد-عکس از شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس تهران اعلام کرد که کیوان امام‌وردی به ۳۰۰ مورد تجاوز در ۱۰سال گذشته اعتراف کرده و ۴۶ ویدیو مربوط به تجاوز به دختران نیز از محل سکونت او کشف شده است.

برنا به نقل از رئیس پلس تهران گزارش داد: «۳۰ شاکی در پرونده امام‌وردی حاضر هستند که ۱۰نفر از آنها در مواجهه حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه به صورت تلفنی شکایت خود را مطرح کرده‌اند. همچنین برخی شکایت‌ها نیز از خارج از کشور مطرح شده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیوان امام‌وردی ۳۳ساله و فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه تهران است. او که در اطراف خیابان انقلاب کتابفروشی داشت، متهم به تجاوز به ده‌ها دختر و زن جوان است.

نام امام‌وردی پس از به راه افتادن جنبشی در شبکه‌های اجتماعی که زنان ایرانی از تجربه آزار و تجاوز جنسی سخن می‌گفتند، مطرح شد. دخترانی که هدف او قرار گرفته بودند، تصاویری از چت‌های کیوان امام را منتشر کردند و نحوه آشنایی با او و تجربه تجاوز را در شبکه‌های اجتماعی شرح دادند.

سرانجام کیوان امام‌رودی دستگیر شد و گزارش همشهری حاکی از آن است که او به فساد فی‌الارض متهم خواهد شد. تجربه اغلب دخترانی که در دام او گرفتار شدند حاکی از آن است که او با اضافه کردن مواد بیهوش کننده به مشروب اقدام به تجاوز می‌کرده است.

بر اساس گزارش همشهری، پرونده کیوان امام‌وردی در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران در حال رسیدگی است.

بیشتر از