«همسر خو‌ن‌آشام» در فروشگاه‌های بریتانیا به مناسبت هالووین

عرضه سری جدید لباس‌های عجیب و شبح‌وار پیشاپیش عید مردگان

اچ‌اندام در یک بیانیه مطبوعاتی درباره راه‌اندازی این مجموعه توضیح داد که تمام لباس‌های موجود در این مجموعه پوشاک، از مواد بازیافتی ساخته شده است - The Vampire's Wife/H&M

نشان تجاری «د ومپایرز وایف» (به معنای همسر خون آشام) به همراه فروشگاه زنجیره ای «اچ‌اندام»، مجموعه‌ای لباس از سبک گوتیک و ویکتوریایی راه‌اندازی کرده است. این خط تولید لباس در دوران همه‌گیری ویروس کرونا راه‌اندازی و گسترش یافت. 

«د ومپایرز وایف» که توسط «سوزی کٍیو» مانکن در سال ۲۰۱۴ به وجود آمد، به دلیل پیراهن‌های بلند و آزاد و لطیفش و همچنین طرح‌هایی که توسط ستارگانی همچون «الیزابت دبیکی» بازیگر فیلم «تنت»، «کریستسن میلیوتی» ستاره سریال ملاقات با مادرو نیز «گرتا بلاماسینا» پوشیده شده‌اند، زبانزد است. 

«د ومیپایرز وایف» در همکاری‌اش با اچ‌اندام مجموعه‌ای از لباس‌های عجیب را طراحی کرده است که از تاریخ ۲۲ اکتبر برای خرید در فروشگاه‌ها و به صورت آنلاین در سایت HM. com در دسترس است. این طرح‌ها لباس‌هایی نظیر پیراهن‌های مشکی مخملی یقه اسکی تا بالای زانو با آستین‌های گشاد، پیراهن کوتاه سبک دهه ۱۹۷۰ با یقه‌های برگردان بزرگ و شنل توری نقره‌ای آویزان روی آن را که مدل مورد علاقه «کٍیو» است شامل می‌شود. 

 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیو گفت که مشاهده شروع مشارکت وی با اچ‌اندام «همچون کاری جادویی» بود. 

این طراح مد به مجله «وگ بریتانیا» گفت: «نام‌های بسیار بزرگی پیش از من حضور داشته اند! 

کارل لاگرفلد و ورساچه…اما حقیقتا این ایده که لباس‌های من می‌توانند در دسترس همگان قرار بگیرند خیلی هیجان‌انگیز است.» 

این مجموعه مشترک بین «د ومپایرز وایف» و «اچ اندام» از طریق زوم و در بحبوبه همه‌گیری ویروس کرونا به وجود آمد. 

کیو گفت که اچ‌اندام «بسیار تلاش کرد تا ماهیت دقیق نشان تجاری د ومپایرز وایف را به خوبی درک کند و همچنین مطمئن شود لباس‌هایی را که طراحی می‌کند مشخصه‌های دقیق کیو را ارائه می‌دهند». 

او گفت: «از آن‌جایی که ما شرکت کوچکی هستیم طراحی لباس در د ومپایرز وایف و رساندن آن به خط پایان بسیار دشوار است.  نشان تجاری اچ‌اندام از این منظر فوق‌العاده قدرتمند است.»

اچ‌اندام در یک بیانیه مطبوعاتی درباره راه‌اندازی این مجموعه توضیح داد که تمام لباس‌های موجود در این مجموعه پوشاک، از مواد بازیافتی ساخته شده است. 

«د ومپایرز وایف به دلیل اشکال جذاب، جزئیات پر زرق و برق و تحسین جسورانه زنان و شکل زنانه شناخته شده است.» 

اچ‌اندام گفت: «این مجموعه هم در ایده و هم در ساخت پیشرفته است.» و ادامه داد که همکاری با د ومپایرز وایف را می‌توان «جسورانه و زنانه» توصیف کرد. 

کیو با اشاره به جنبه زیبایی‌شناسانه این مجموعه و این که این مجموعه درست یک هفته قبل از هالووین عرضه می‌شود، اظهار داشت که مشارکت وی با اچ‌اندام می‌تواند ماهیتی کاملا عجیب و شبح‌وار داشته باشد. این طراح گفت که وی شخصا چنین لباس‌هایی را در هر زمان از سال به تن می‌کند. 

کیو گفت: «به همراه داشتن قدرت چنین نشان تجاری بزرگی واقعا هیجان‌انگیز است.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی